Czym kierują się młodzi inżynierowie przy wyborze miejsca pracy?
Ogólnopolska kampania PROinżynier, organizowana przez PROCHEM S.A. we współpracy ze Stowarzyszeniem Studentów BEST, miała na celu zbadanie planów i oczekiwań zawodowych przyszłych inżynierów.
Twórcy ankiety postanowili dowiedzieć się, między innymi, gdzie i w jaki sposób absolwenci szukają pracy, czego oczekują od pracodawców, oraz czy faktycznie chcą pracować za granicą. W tym celu stworzono specjalną stronę internetową www.proinzynier.pl, na której zamieszczono ankietę skierowaną do studentów pięciu uczelni technicznych w Polsce (Politechniki Warszawskiej, Śląskiej, Łódzkiej, Gdańskiej oraz AGH). Na pytania odpowiedziało blisko 1000 osób.
Patronat medialny nad kampanią PROinżynier objęli: Nowy Przemysł, The Warsaw Voice, Gazeta Studencka, Przegląd Techniczny, Specjalista, Magazyn BCC, www.wnp.pl, www.polibuda.info, www.korba.pl, Semestr i Serwis Praca.gazeta.pl.