Nowe oprogramowanie do zarządzania jakością i niezgodnościami od Siemens
Siemens wprowadził nowe rozwiązanie w zakresie zarządzania jakością przeznaczone do zarządzania niezgodnościami i przeprowadzania procesów CAPA(działania korygujące i zapobiegawcze). Nowe rozwiązanie wchodzące w skład systemu Teamcenter od Siemens PLM Software, zapewnia lepszy wgląd w zarządzanie jakością i szybsze rozwiązywanie problemów z nią związanych. Ponadto oferuje pełniejszy i bardziej spójny proces analizy przyczyn źródłowych, który ma bezpośredni wpływ na zmniejszenie ryzyka ponownego wystąpienia incydentu i umożliwia ciągłą poprawę jakości w produkcji.
Według raportu Aberdeen Group zarządzanie cyklem życia produktu (PLM) i interoperacyjność zarządzania jakością mogą pomóc w redukcji wewnętrznych i zewnętrznych kosztów błędów o ponad 50 procent oraz w redukcji całkowitych kosztów jakości o osiem procent.
"Zarządzanie jakością często przybiera postać nieformalnego i niespójnego procesu, zazwyczaj zarządzanego poza środowiskiem PLM. Osoby odpowiedzialne za zarządzanie jakością nie mają wglądu w wymagania produktowe i procesy produkcyjne, co utrudnia efektywne i proaktywne działanie," powiedział Eric Sterling, SVP, Lifecycle Collaboration Software, Siemens PLM Software. "Teamcenter łączy dane produktowe z danymi dotyczącymi jakości, zapewniając wytwórcom wgląd w zagadnienia jakości na poziomie całego przedsiębiorstwa. Teamcenter może pomoc w skróceniu czasu potrzebnego do rozwiązania problemu, dzięki czemu wytwórcy mogą ograniczyć ryzyko niespełnienia wymagań i efektywniej zarządzać jakością."
Więcej informacji znajdą Państwo pod adresem: www.siemens.com/plm/teamcenterquality