Skrzydlate łodzie podwodne z oprogramowaniem Autodesk Inventor

Niespotykana szybkość i zwrotność DeepFlight, skrzydlatych łodzi podwodnych stworzonych przez firmę Hawkes, pozwala na łatwiejsze i bardziej opłacalne badanie niedostępnych dotychczas części oceanu, oferując możliwość znacznego poszerzenia wiedzy naukowej na temat obszarów oceanicznych obejmujących blisko trzy czwarte powierzchni ziemi. Obecnie firma Hawkes kończy budowę DeepFlight Challenger, najgłębiej jak dotąd sięgającej skrzydlatej łodzi podwodnej, która zostanie wykorzystana w projekcie Virgin Oceanic Five Dives, w celu zbadania dna oceanu. Ponadto, firma rozwija swoje skrzydlate łodzie podwodne DeepFlight, pracując również nad pojazdami DeepFlight piątej generacji.
Cyfrowe prototypowanie zapewnia większą innowacyjność
„Nie sposób przecenić znaczenia, jakie oprogramowanie Autodesk Inventor odegrało w naszych działaniach.”, powiedział Graham Hawkes, założyciel i główny inżynier Hawkes. "Zdolność do projektowania w 3D nie tylko zapewnia nam większą skuteczność w realizacji naszych pomysłów, ale również pozwala na kreowanie zupełnie nowych rozwiązań. To całkowicie zmieniło sposób naszej pracy.”
Seria załogowych statków DeepFlight, stanowi postęp w konstrukcji podwodnych maszyn, przekształcając je z "podwodnych balonów ", wykorzystujących zbiorniki balastowe do zmiany głębokości zanurzenia, do łodzi zdolnych do podwodnego lotu ¾ w ten sam sposób, w jaki piloci przeszli od balonów napędzanych gorącym powietrzem do samolotów z nieruchomymi skrzydłami.
Hawkes korzystał z cyfrowego prototypowania Autodesk w projektowaniu DeepFlight Super Falcon, skrzydlatych łodzi podwodnych czwartej generacji, zdolnych do przetransportowania dwóch pasażerów, ważących ułamek masy dwu-miejscowej, tradycyjnej podwodnej łodzi.
Wykorzystując oprogramowanie Autodesk Inventor , Hawkes, w zespole zaledwie czterech inżynierów, był w stanie zaprojektować Super Falcon równolegle z innym podwodnym modelem. Dla porównania stworzenie skrzydlatych łodzi podwodnych pierwszej generacji, zaprojektowanej bez oprogramowania Autodesk Inventor, wymagało pracy ponad 10-osobowego zespołu.
"Cyfrowe prototypowania umożliwia firmie Hawks bardzo efektywne wykorzystanie swoich zasobów w konstrukcji podwodnego transportu, co było wcześniej niemożliwe do zrealizowania.”, powiedział Robert “Buzz” Kross, wiceprezes Manufacturing Industry Group w Autodesk. "Ich innowacyjne skrzydlate łodzie podwodne na pewno rozpalą wyobraźnię społeczeństwa i zapoczątkują nową erę eksploracji i odkryć."

Zmiany w licencjonowaniu produktów Autodesk

Autodesk DAY 2022 - Wirtualna konferencja dla branży przemysłowej

Inventor, Nesting i CAM to idealne rozwiązanie do blach

Zalety pakietu Autodesk – Product Design & Manufacturing Collection

Zmiany cen licencji Autodesk

Nie przegap konferencji 3 marca ...


Podsumowanie sesji generalnej 3. dnia 3DEXPERIENCE World 2025

Podsumowanie 2. dnia sesji generalnej na 3DEXPERIENCE World 2025

3DEXPERIENCE World 2025 Dzień 1 w skrócie

Czy możliwość pracy w chmurze zrewolucjonizuje projektowanie CAD?

3DEXPERIENCE World 2025 - możliwości gospodarki generatywnej opartej na AI

W tym roku 26. edycja Model Mania

Polska Pasja do Kosmosu: Silesian Phoenix i Mars Rover na 3DEXPERIENCE World EDU 2025
