Podsumowanie sesji generalnej 3. dnia 3DEXPERIENCE World 2025
Trudno uwierzyć, ale to już ostatni dzień 3DEXPERIENCE World 2025 i dzień, w którym świętujemy to, co czyni SOLIDWORKS tak wspaniałym: naszą niesamowitą społeczność. Suchit Jain, wiceprezes ds. strategii i społeczności wszedł na scenę aby przywitać publiczność na zamykającej tegoroczne wydarzenie sesji generalnej.
Suchit przedstawił Joyce Sidoplous z Mass Robotics, Luciano Betoldiego z Fab Foundation, Charlesa Barrete z Field Ready i Chin-Loo Llama z SOLIDWORKS, aby przedstawić aktualizację na temat Fab-in-a-Box.
Jako pierwsza Joyce Sidoplous przedstawiła aktualizację programu Jumpstart Fellowship. Ten program koncentruje się na pomocy uczennicom szkół średnich zainteresowanym robotyką i technologią. Program zapewnia im przestrzeń do nauki różnych dyscyplin i łączy uczennice z mentorkam.
„Naszym celem jest zbudowanie pewnej siebie kadry technicznych kobiet” – mówi Joyce.
Mass Robotics jest największym niezależnym centrum robotyki na świecie. Jego wysiłki koncentrują się na przyspieszeniu innowacji, komercjalizacji i adopcji robotyki. Celem organizacji jest tworzenie i skalowanie następnej generacji odnoszących sukcesy firm z branży robotyki i sztucznej inteligencji, zapewniając przedsiębiorcom i startupom przestrzeń roboczą, zasoby i kontakty potrzebne do opracowywania, prototypowania, testowania i komercjalizacji ich produktów i rozwiązań.
Field Ready to organizacja humanitarna non-profit z siedzibą w Chicago, Illinois. Jej hasło, „Dostawy humanitarne wytwarzane w terenie”, oddaje istotę jej misji, jaką jest zrewolucjonizowanie dostarczania pomocy humanitarnej poprzez lokalizację. Tradycyjna logistyka humanitarna często opiera się na długich łańcuchach dostaw, które mogą być kosztowne, powolne, a czasem niepraktyczne – zwłaszcza w odległych lub dotkniętych katastrofami obszarach. Badania Uniwersytetu Griffitha wskazują, że około 60–80 procent budżetów pomocy jest wydawanych na logistykę.
„Używając SOLIDWORKS i jego możliwości symulacyjnych, zaprojektowaliśmy sztywną jednostkę zdolną do udźwigu do 3 ton, przeprowadziliśmy analizę naprężeń na krytycznych obszarach i zoptymalizowaliśmy rozkład masy dla efektywnej pracy”, mówi Charles. „Patrząc w przyszłość, opracowujemy trzy dodatkowe jednostki dla Samoa, Vanuatu i Wysp Salomona. Te jednostki są współprojektowane z lokalnymi interesariuszami w każdym kraju”.
Luciano podzielił się również informacjami o przyszłości Fab-in-a-Box i o tym, jak społeczność SOLIDWORKS może wspierać jego rozwój.
Następnie Suchit przedstawił informacje dotyczące SkillsForce, innowacyjnego programu mającego na celu zapewnienie bezpłatnych komercyjnych licencji SOLIDWORKS studentom uczestniczącym w stażach i programach współpracy na cały okres ich doświadczenia zawodowego.
Ta inicjatywa usuwa bariery kosztów oprogramowania dla studentów i zapewnia im dostęp do standardowych narzędzi branżowych, pomagając im zdobyć cenne doświadczenie w rzeczywistym świecie. SkillForce przyniesie korzyści nie tylko studentom – pomoże również firmom uzyskać dostęp do puli wykwalifikowanych talentów.
Program SkillForce będzie dostępny dla uprawnionych studentów i firm od 15 kwietnia 2025 r. – data ta zbiega się z urodzinami Leonarda da Vinci, jednego z największych innowatorów w historii.
„Studenci, jeśli chcecie rozpocząć karierę w inżynierii i projektowaniu, odwiedźcie stronę internetową SOLIDWORKS, aby dowiedzieć się więcej i zgłosić się do SkillForce. Razem zbudujmy przyszłość!”
Community updates
Następnie na scenę weszli Dan Wagner, Menedżer Sieci Grup Użytkowników, i Matthew Clegg, Menedżer programu SOLIDWORKS Champions, aby przedstawić najnowsze informacje dotyczącą naszej niesamowitej społeczności użytkowników.
Dan zaczął od SWUGN i podzielił się kilkoma swoimi ulubionymi momentami z ubiegłego roku. Były to wydarzenia Keystone SWUGN, takie jak IRONSWUG, Szczyt Zachodniego Michigan, Szczyt Zarządzania Danymi i SLUGME9, które połączyły tysiące użytkowników SOLIDWORKS na całym świecie. Na SLUGME9 zaprojektowaliśmy i zbudowaliśmy elektryczną maszynę do driftu.
Następnie nadszedł czas na ogłoszenie nagród dla użytkowników SOLIDWORKS. Nagroda Społeczna im. Michelle Pillers to nagroda za całokształt osiągnięć, mająca na celu uhonorowanie osoby, która przez wiele lat wywierała pozytywny wpływ na SWUGN. Tegorocznym zwycięzcą jest... Kirby Downey – London SWUG
Nagroda Lidera Grupy Użytkowników Roku honoruje lidera grupy, który w ciągu roku wywarł szczególnie głęboki wpływ na społeczność. Tą osobą za rok 2024 jest... Stephanie Hayna – NYCSWUG.
Następnie Matthew Clegg przedstawił aktualizację programu SOLIDWORKS Champions. W świecie niezliczonych społeczności program SOLIDWORKS Champions jest wyjątkowy.
„Jesteśmy elitarną i hałaśliwą grupą nerdów SOLIDWORKS. Pomyśl o tej jednej osobie w pracy, która uwielbia się uczyć, zna każdą możliwą funkcję i cechę SOLIDWORKS i nie jest zadowolona, dopóki ty też ich nie poznasz” – powiedział Matt. „Zebraliśmy starannie 400 z nich z 52 krajów i jesteśmy całkiem ważni.
Naszym Mistrzem SOLIDWORKS Roku 2024 jest... Sanket Patil!
Teraz, gdy uhonorowaliśmy kilku naszych najbardziej wpływowych liderów społeczności, nadszedł czas na wielkie ogłoszenie. Jestem bardzo podekscytowany przyszłością SWUGN. Dzięki sztucznej inteligencji globalna społeczność SOLIDWORKS będzie teraz znajdować wydarzenia SWUGN w swojej okolicy szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.
Matthew ogłosił również nową stronę społeczności dla SWUGN, gdzie odwiedzający mogą zobaczyć każdą grupę i spotkanie – wszystko w jednym miejscu. Odwiedź „community.SWUGN.org”, aby dowiedzieć się więcej.
Zanim zakończył, Suchit przedstawił najnowsze dane programu certyfikacji SOLIDWORKS.
"Poświęćmy chwilę, aby uczcić naszych niesamowitych Certyfikowanych Użytkowników SOLIDWORKS! Zbliżamy się do ogromnego kamienia milowego – 1 miliona certyfikowanych użytkowników – z ponad 900 000 i wciąż rośniemy! Zgotujmy gromkie brawa wszystkim tym, którzy zdobyli Certyfikat SOLIDWORKS i wciąż przesuwają granice projektowania i inżynierii”
Gian Paolo Bassi, wiceprezes ds. innowacji i doświadczeń klientów w Dassault Systèmes, wszedł na scenę, aby ogłosić nową generację projektowania i produkcji produktów z Apple Vision Pro, które są integrowane z nową generacją platformy 3DEXPERIENCE, aby zrewolucjonizować sposób, w jaki branże eksplorują wirtualne światy.
Karim Rashid, Redefining the Art of Design
Karim opowiedział o sile kreatywności, innowacji i designu. Jego wystąpienie było bardzo interesujące i zachęcamy do obejrzenia jego prezentacji w relacji video z 3 dnia.
Dziękujemy wszystkim, którzy dołączyli do nas osobiście, i zapraszamy wszystkich do ponownego dołączenia do nas w Houston na 3DEXPERIENCE World 2026.
Obejrzyjcie codzienne relacje, aby nadrobić zaległości 3DEXPERIENCE World 2025 >>

Dassault Systèmes wprowadza SOLIDWORKS CPQ

Podsumowanie 2. dnia sesji generalnej na 3DEXPERIENCE World 2025

3DEXPERIENCE World 2025 Dzień 1 w skrócie

3DEXPERIENCE World 2025 - możliwości gospodarki generatywnej opartej na AI

W tym roku 26. edycja Model Mania

Polska Pasja do Kosmosu: Silesian Phoenix i Mars Rover na 3DEXPERIENCE World EDU 2025


Przemysłowa Wiosna w Kielcach

Dassault Systèmes wprowadza SOLIDWORKS CPQ

Znamy kolejne filary targów ITM INDUSTRY

Podsumowanie sesji generalnej 3. dnia 3DEXPERIENCE World 2025

Podsumowanie 2. dnia sesji generalnej na 3DEXPERIENCE World 2025

3DEXPERIENCE World 2025 Dzień 1 w skrócie

Czy możliwość pracy w chmurze zrewolucjonizuje projektowanie CAD?
