PMDesk 2017 SP1 już jest. Praca w PMDesk mozliwa również bez PDM
02.05.2017
Skomentuj pierwszy
System PMDesk jest autorskim oprogramowaniem DPS Software usprawniającym zarządzanie projektami, harmonogramowanie projektów, śledzenie postępów prac oraz kontrolę nad dostępnością zasobów.
Dostępna jest najnowsza wersja systemu PMDesk 2017 SP1, wprowadzająca szereg nowych funkcjonalności oraz usprawnień dla użytkowników.
Wszyscy użytkownicy posiadający aktywną usługę subskrypcji PMDesk mogą zainstalować bezpłatnie aktualizację systemu.
Nowe funkcjonalności oraz zmiany wprowadzone w systemie
PMDesk 2017 SP1:
- Praca w PMDesk bez PDM. Najnowsza wersja systemu PMDesk umożliwia instalację i użytkowanie systemu w firmach, które nie posiadają systemu SOLIDWORKS PDM. Podczas instalacji serwera PMDesk dostępne są dwa rodzaje instalacji: „Integracja systemu PMDesk z SOLIDWORKS PDM” oraz „Brak integracji z SOLIDWORKS PDM”. Wersja PMDesk, która nie wykorzystuje systemu PDM zapisuje dokumenty podłączone do zadań oraz projektów na dysku sieciowym.
- Statusy projektów. W widoku graficznym przedstawiony jest aktualny status projektu wraz z procentem realizacji całego projektu. Dzięki tej funkcji możemy sprawdzić, czy projekt jest realizowany zgodnie z harmonogramem, czy jest opóźniony oraz czy opóźnienie mieści się w tolerancji.
- Sprawdzenie daty wybranego zadania z wykresu Gantta. Nowa wersja PMDesk pozwala wyświetlić datę wybranego zadania na liście projektów. Dzięki tej funkcji możemy sprawdzić dla wszystkich projektów na przykład daty przeglądów.
- Wybór kierownika projektu na karcie projektu. W nowej wersji PMDesk kierownika projektu możemy zdefiniować bezpośrednio w oknie tworzenia projektu. W poprzedniej wersji PMDesk kierownika projektu definiowało się w oknie zespołu projektowego.
- Grupy użytkowników. Grupy użytkowników pozwalają na przypisanie użytkowników do definiowanych grup. Grupy użytkowników możemy wykorzystać m.in. w oknie zajętości zasobów do sprawdzenia na przykład zajętości osób z Działu Konstrukcji.
- Dodanie okna informacje o projekcie. Okno pozwala na wyświetlanie podstawowych informacji o projekcie. Okno informacji o projekcie pozwala również na otworzenie plików, które są dołączone do projektu.
- Możliwość otworzenia wielu wykresów Gantta. Nowa wersja systemu pozwalana na otworzenie wielu okien wykresu Gantta w jednym oknie PMDesk. Przy zmianie zakładki z wykresem Gantta automatycznie zmienia się aktywny projekt w PMDesk, dzięki temu dostępne są wszystkie narzędzia dla aktywnego projektu.
- Możliwość włączenia edycji zadania z kalendarza. Dzięki tej funkcjonalności możemy przeglądać zadania w widoku kalendarza oraz z poziomu kalendarza wyświetlać szczegóły zadań. Możemy również z poziomu kalendarza przesuwać zadania na inne terminy.
Obecnie pracujemy nad wersją PMDesk 2017 SP2, która przyniesie kolejne nowe funkcjonalności m.in.: opcję wstrzymania projektu i zwolnienia zasobów, zwiększenia wydajności systemu oraz opcją użytkownik nieaktywny.
Więcej informacji na temat systemu PMDesk można uzyskać na stronie www >>>
ZOBACZ RÓWNIEŻ ...

ZWCAD 2020 SP2 - co się zminiło?

ZWCAD 2018 SP2 już dostępny

ZWCAD 2018 SP2 beta wydany

Nowy PMDesk 2017 już jest

PMDesk 2016 SP3 już dostępny

PMDesk 2016 Service Pack 2 już dostępny
KOMENTARZE (0)

Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.

Podsumowanie sesji generalnej 3. dnia 3DEXPERIENCE World 2025

Podsumowanie 2. dnia sesji generalnej na 3DEXPERIENCE World 2025

3DEXPERIENCE World 2025 Dzień 1 w skrócie

Czy możliwość pracy w chmurze zrewolucjonizuje projektowanie CAD?

3DEXPERIENCE World 2025 - możliwości gospodarki generatywnej opartej na AI

W tym roku 26. edycja Model Mania

Polska Pasja do Kosmosu: Silesian Phoenix i Mars Rover na 3DEXPERIENCE World EDU 2025

Dassault Systèmes wprowadza 3D UNIV+RSES
ZOBACZ WSZYSTKIE AKTUALNOŚCI