PMDesk 2016 Service Pack 2 już dostępny

07.04.2016 Skomentuj pierwszy

PMDesk 2016 Service Pack 2

Dostępna jest najnowsza wersja systemu PMDesk 2016 Service Pack 2.0. Najnowsza wersja PMDesk (zarządzanie dokumentacją projektową) wprowadza szereg nowych funkcjonalności oraz usprawnień wspomagających zarządzanie portfelem projektów.

pmdesk-service-pack-2-solidworks

Wszyscy użytkownicy posiadający aktywną usługę subskrypcji PMDesk mogą zainstalować bezpłatnie aktualizację systemu. W celu aktualizacji PMDesk należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Technicznego DPS Software (tel.: 800 40 50 50, e-mail: wsparcie@dps-software.pl) w celu uzyskania najnowszej wersji oprogramowania oraz pomocy przy aktualizacji.

Najważniejsze zmiany w PMDesk SP2:

  • Szersza integracja PMDesk z system SOLIDWORKS PDM. Nowa wersja PMDesk pozwala, podczas zmiany stanu pliku w systemie PDM, na zmianę procentowego postępu prac przy danym zadaniu. Dodatkowo w nowej wersji PMDesk możliwe jest dodawanie zadań bezpośrednio na plikach SOLIDWORKS PDM i przydzielanie ich do projektów w systemie PMDesk.
  • Grupowanie zadań. Zadania wyświetlane na liście zadań do wykonania można wyświetlać teraz pogrupowane według nazwy projektu. Zachowana została również wcześniejsza funkcjonalność pozwalająca na wyświetlanie zadań w kolejności ich terminu wykonania. Użytkownik może samodzielnie wybrać, która opcja wyświetlania zadań bardziej mu odpowiada.
  • Rozszerzenie funkcjonalności w wykresie Gantta. W wykresie Gantta możliwe jest definiowanie kamieni milowych oraz oznaczenie ich odpowiednimi kolorami.

PMDesk - Zarządzanie dokumentacją projektową Wykres Gantta

Możliwość tworzenia snapshotów projektów. System w nowej wersji pozwala na zapisywanie zrzutów z aktualnego obrazu wykresu Gantta do archiwum. W kolejnych wersjach systemu planowa jest dodatkowa funkcjonalność pozwalająca porównywać snapshoty do aktualnego stanu projektu.

  • Eksport i import wykresów Gantta razem z relacjami. Poprzednia wersja systemu PMDesk pozwalała eksportować dane projektów do plików CSV i XML. Nowa wersja systemu rozszerza tą funkcjonalność o możliwość eksportu/importu danych razem z połączeniami pomiędzy poszczególnymi zadaniami.
  • Większe możliwości filtrowania listy projektów. Dodano możliwość filtrowania projektów po numerze, nazwie projektu oraz z możliwością zaznaczenia wielu elementów z list filtrowania.
  • Wyświetlanie kosztów zasobów. W oknie definiowania zadania jest wyświetlany, oprócz nazwy zasobu, również koszt danego zasobu.
  • Oznaczenie opróżnionych zadań. W wykresie Gantta zaznaczane są na czerwono zadania, które powinny zostać wykonane, a nie zostały wykonane na czas. Pozwala to w sposób wizualny śledzić opóźnienia w projekcie.
  • Nowy interfejs i usprawnienie obsługi. Nowy interfejs został zoptymalizowany pod względem łatwości obsługi i minimalizacji kroków potrzebnych do wykonania poszczególnych operacji w systemie.

Wiecej o PMDesk >>>

Zapowiadane zmiany w PMDesk SP3:

Obecnie pracujemy nad wersją SP3, która przyniesie kolejne nowe funkcjonalności m.in.:

  • dostęp do harmonogramu projektu z poziomu listy zadań,
  • możliwość definiowania zadań w trakcie obiegu dokumentacji w systemie SOLIDWORKS PDM,
  • usprawnienia w obszarze definiowania wykresów Gantta.
KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: