Uzyskaj lepszą wydajność w SolidWorks 2014
Osiągnij lepsze rezultaty we wszystkich projektach SolidWorks o wiele szybciej, dzięki profesjonalnym rozwiązaniom graficznym NVIDIA.
Technologia NVIDIA GRID i profesjonalne rozwiązania z zakresu kart graficznych Quadro korzystają z wydajnej i jednocześnie efektywnej energetycznie architektury NVIDIA Kepler, co zapewnia wyjątkową wydajność we wszystkich aplikacjach SolidWorks. Masz teraz do swojej dyspozycji łatwiejszy i szybszy sposób manipulowania modelami naśladujący korzystanie z nich na co dzień. Oznacza to wydajniejsze i bardziej realistyczne przedstawienie modelu w każdym trybie projektowania.
W oprogramowaniu SolidWorks 2014 dokonano zmian, aby lepiej wykorzystać układy GPU w przypadku pracy z dużymi złożeniami. Jak widać poniżej, w porównaniu do SolidWorks 2013 możesz zyskać dwukrotnie wyższą wydajność pracując ze złożeniami składającymi sie z ponad 500 elementów.
- Standardowy tryb 3D (tryb RealView i pełnoekranowe wygładzanie krawędzi wyłączone) Obraz jest pozbawiony realistycznych refleksów świetlnych i tekstur, widoczne są schodkowane krawędzie.
- Rozszerzony tryb 3D (tryb RealView i pełnoekranowe wygładzanie krawędzi włączone) Bardziej realistyczny i szczegółowy model. Cienie, refleksy świetlne i tekstury wyglądają tak, jak wyglądałyby w rzeczywistości, z o wiele gładszymi krawędziami.
Bardziej dokładne obrazy dzięki precyzyjnym krawędziom i wydajnemu cieniowaniu
Z kartami graficznymi NVIDIA możesz bez utraty wydajności włączyć wszystkie zaawansowane tryby, włącznie z trybem „Cieniowanie z krawędziami” oraz cieniami.
Pełnoekranowe wygładzanie krawędzi (FSAA) dla szybkiego uzyskania wyraźnej grafiki
Z profesjonalnymi rozwiązaniami graficznymi NVIDIA Quadro® „pod maską” uzyskasz najbardziej realistyczne obrazy o najwyższej jakości.
Obraz jest pozbawiony realistycznych refleksów świetlnych i tekstur. Widoczne są schodkowane krawędzie.
Włączenie trybu FSAA eliminuje efekt postrzępionych krawędzi (tzw. schodków) z konturów geometrii, zapewniając w rezultacie gładkie krawędzie i bardziej realistycznie wyglądające modele.
Wyższa wydajność techniki Order Independent Transparency (OIT)
Wcześniej dodawanie efektu przejrzystości do komponentów czy frontów w złożeniach potrafiło zmniejszyć wydajność SolidWorks o połowę przy wykorzystaniu trybu RealView.
Teraz, dzięki usprawnieniom oprogramowania SolidWorks 2014 i wykorzystywaniu układów GPU podczas stosowania techniki OIT, wydajność efektu przejrzystości już nie spowalnia pracy. W sumie, działa on nawet 2 razy szybciej w SolidWorks 2014, w porównaniu do wersji 2013 przy wykorzystaniu trybu RealView.
Dobieranie srerowników i sprzetu dla SolidWorks