Koniec licencji wieczystych Autodesk coraz bliżej
Pytania i odpowiedzi
Klienci, którzy zakupili licencje wieczyste przed w/w terminami, będą mogli nadal z nich korzystać.
Jeśli klient ma już licencję wieczystą lub zakupi nową licencję wieczystą w dowolnym czasie przed 1 lutego/sierpnia 2016 r. (w zależności od produktu), nie utraci jej. Zachowa licencję wieczystą na dane oprogramowanie i będzie mógł dalej z niego korzystać zgodnie z umową. Co więcej, jeśli produkt wieczysty jest objęty Maintenance Subscription, klient będzie mieć dostęp do korzyści wynikających z subskrypcji tak długo, jak będzie ona aktywna. Klienci z umowami dotyczącymi Maintenance Subscription ważnymi po 1 lutego/sierpnia 2016 r. nadal będą uzyskiwać korzyści z tej subskrypcji.
Dlaczego Autodesk wycofuje licencje bezterminowe?
Klienci od dawna zgłaszali potrzebę większej elastyczności i wartości inwestycji w oprogramowanie Autodesk, a przejście na model subskrypcyjny umożliwi firmie Autodesk zrealizowanie obu tych postulatów oraz zapewni lepszą jakość obsługi i dostęp do szerszej oferty technologii. Autodesk zamierza stale doskonalić produkty dostępne w ramach Desktop Subscription, aby jeszcze bardziej zintegrować je z usługami Autodesk w chmurze i zmniejszyć problemy ze zgodnością plików.
(...)
Czym jest Desktop Subscription? Czy w Desktop Subscription dane i aplikacje są przechowywane w chmurze?
Desktop Subscription upraszcza zarządzanie produktami i wdrażanie oraz ułatwia wprowadzanie nowych narzędzi i technologii do procesów przetwarzania przy niższych kosztach początkowych i możliwości płacenia na bieżąco. Zapewnia dostęp do usług przez miesiąc, kwartał lub rok. Autodesk planuje również wprowadzenie nowej wieloletniej Desktop Subscription.
(...)
Więcej na ten temat TUTAJ >>>