Luxion wydaje KeyShot 2.1 do renderingu

04.10.2010 Skomentuj pierwszy
KeyShot 2.1 to szereg kluczowych funkcji, które tworzenie fotorealistycznych obrazów z modeli 3D CAD czynią jeszcze łatwiejszym. KeyShot 2.1 oferuje wsparcie dla SolidEdge, Autodesk ALIAS, a także rozszerza obsługę plików Pro/ENGINEER. Luxion, wiodący dostawca zaawansowanych technik renderingu oraz symulacji oświetlenia, twórca programu KeyShot, pierwszej aplikacji z śledzeniem promieni świetlnych w czasie rzeczywistym, ogłosił wydanie KeyShot 2.1, darmowego upgrade’u do przełomowej, wydanej 4 miesiące temu wersji KeyShot 2.

“KeyShot 2.1 to kolejny skok naprzód w zakresie jakości i wydajności renderingu.” - mówi Peter Kossev, dyrektor Pixelmathematics, firmy konsultingowej świadczącej usługi w zakresie opracowywania nowych produktów dla wielu czołowych producentów na świecie i zarazem beta tester najnowszej wersji KeyShot-a. “Możliwość bezpośredniego importowania plików ALIAS do KeyShot-a, to dla nas oszczędność czasu poświęcanego w projektowi liczona w godzinach.”

Your browser may not support display of this image.  

Your browser may not support display of this image.

Your browser may not support display of this image.  

Your browser may not support display of this image.

Kossev całkowicie zintegrował KeyShot-a ze swoim sposobem i organizacją pracy. Od pierwszych koncepcji po finalny produkt marketingowy, Kossev przeprowadził rendering na ok. 25 000 obrazów odkąd zaczął używać KeyShot-a, znanego wcześniej (jeszcze 3 lata temu) pod nazwą HyperShot. „Nasz proces projektowania, a także sam sposób prowadzenia biznesu uległy znacznym modyfikacjom od momentu wprowadzenia do pracy programu KeyShot” - tłumaczy Peter Kossev. „Prowadzenie tego typu firmy bez tego programu byłoby niemożliwe.”

Wśród udoskonaleń, jakie niesie ze sobą KeyShot 2.1 znajdziemy:

Udoskonalenia interfejsu użytkownika oraz organizacji pracy w programie

  • nieograniczona liczba cofnięć wykonanych operacji,
  • tryb wydajnościowy (Performance) przyśpieszający interakcję modelu,
  • dalsze udoskonalenia w zakresie interakcji modelu i sceny.

Materiały

  • materiały półprzezroczyste do tworzenia elementów plastycznych i organicznych,
  • poprawione materiały anizotropowe z interaktywną kontrolą kierunku malowania pędzlem,
  • nowe, łatwe w użyciu materiały dla cieczy (Liquids), farb (Paints) oraz kamieni szlachetnych (Gems),

Rendering

  • interaktywne matowienie  (Bloom) oraz winietowanie (Vignetting) zostało przyspieszone dzięki uzyciu GPU,
  • regulacja koloru cieni na podłożu,
  • nowy tryb renderingu w czasie rzeczywistym „realtime”.

Moduły importujące

  • obsługa danych Autodesk ALIAS
  • obsługa danych SolidEdge
  • udoskonalony import Rhinoceros oraz Pro/ENGINEER.

Wsparcie dla języków obcych:

KeyShot 2.1 dostępny jest w angielskiej, niemieckiej oraz japońskiej wersji językowej. Kolejne języki zostaną dodane już wkrótce.

KeyShot 2 dostępny jest w wersji na komputery Mac oraz PC w cenie od 995$. KeyShot 2.1 to upgrade do obecnej wersji KeyShot 2 dostępny całkowicie za darmo dla wszystkich użytkowników tego programu.

Więcej informacji o programie KeyShot 2, nowej wersji można znaleźć na stronie www.keyshot.com. Na tej stronie można również pobrać wersję próbną programu bądź zakupić wersję pełną.

 

KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: