NVIDIA PhysX i CUDA
06.05.2010
Skomentuj pierwszy
Dzięki zintegrowanej obsłudze silnika NVIDIA PhysX oraz technologii CUDA, artyści mogą tworzyć realistyczne efekty wody, realistyczne postacie i dynamiczne eksplozje z reaktywnymi szczątkami
Trzy wymiary zdobyły ogromną popularność wśród szerokiej publiczności. Developerzy gier oraz animatorzy mogą teraz tworzyć bardziej przekonujące i realistyczne obrazy za pomocą rozwiązania do tworzenia materiałów cyfrowych Autodesk Softimage 2011, które obsługuje dwie kluczowe technologie firmy NVIDIA®; silnik NVIDIA PhysX® oraz technologię NVIDIA CUDA™.
Najnowsza wersja oprogramowania Autodesk Softimage do modelowania i animowania obiektów trójwymiarowych umożliwia tworzenie symulacji w czasie rzeczywistym za pośrednictwem potężnego interfejsu programowania aplikacji (API) dla efektów symulacji fizyki o nazwie NVIDIA PhysX, określanego również mianem „silnika”, który jest akcelerowany przez profesjonalne procesory graficzne NVIDIA Quadro®, a także za pomocą architektury tworzącej procesory graficzne firmy NVIDIA, czyli NVIDIA CUDA. Usprawnione efekty symulacyjne umożliwiają tworzenie bardziej realistycznych efektów wody, realistycznych postaci oraz eksplozji, które zachowują się wyjątkowo prawdziwie.
„Oprogramowanie Softimage firmy Autodesk daje profesjonalistom całkowicie nowe możliwości kreatywnego tworzenia treści, głównie dzięki obsłudze technologii CUDA oraz PhysX,” twierdzi Jeff Brown, Dyrektor generalny Grupy ds. rozwiązań profesjonalnych w firmie NVIDIA. “Dzięki możliwościom profesjonalnych rozwiązań grafiki Quadro, artyści pracujący z programem Softimage mogą wykorzystywać symulacje efektów fizycznych, aby tworzyć bardziej realistyczne sceny.”
Oprogramowanie SoftImage zawiera interaktywne i wszechstronne środowisko kreatywne (Interactive Creative Environment - ICE) stworzone przez firmę Autodesk, które zapewnia dostęp do szerokiej gamy niestandardowych narzędzi oraz efektów wizualnych. ICE ułatwia wypróbowywanie kreatywnych pomysłów, gdyż eliminuje potrzebę złożonego oprogramowywania efektów. Platforma ICE wykorzystuje ogromną moc przetwarzania równoległego procesorów graficznych firmy NVIDIA, zwiększając interaktywność obsługi sztywnych obiektów w interfejsie silnika PhysX podczas pracy w programie Softimage 2011.
„Zintegrowanie oprogramowania Autodesk Softimage 2011 z silnikiem PhysX zaowocowało jednym z najlepszych środowisk produkcyjnych dla developerów gier,” twierdzi Mark Schoennagel, starszy ewangelista efektów 3D w firmie Autodesk. „Obsługa architektury CUDA firmy NVIDIA oraz technologii PhysX sprawi, że klienci pracujący z programem Softimage będą pod wrażeniem jego możliwości, szczególnie przy tworzeniu bardziej realistycznych animacji postaci i przekonujących efektów specjalnych.”
ZOBACZ RÓWNIEŻ ...
Nowy skaner eviXscan 3D Quadro+
Jaką kupić grafikę do pracy w Autodesk Inventor?
Nvidia Quadro P2000 i P4000 dla SOLIDWORKS i SOLIDWORKS Visualize
MSI wprowadza nową serię mobilnych stacji roboczych
NVIDIA Quadro P6000 oraz P5000 – będą dostępne już w październiku!
Komputer do SOLIDWORKS – Jaki wybrać?
KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
SOLIDWORKS 2025 - kluczowe funkcje
Aktualizacja AutoCAD i AutoCAD LT 2025.1
Nowe polecenie w NX do zaokrąglania krzywych na powierzchni
Rzutowanie krzywej w SOLIDWORKS
BenQ SW242Q - profesjonalny 24 calowy monitor IPS 2K
Zmiany w licencjonowaniu produktów Autodesk
Udoskonalone działanie grafiki w SOLIDWORKS
Dassault Systemes i Mistral AI zaczynają współpracę
ZOBACZ WSZYSTKIE AKTUALNOŚCI