DS SolidWorks rozszerza wsparcie dla oprogramowania 3D CAD SolidWorks

04.06.2009 Skomentuj pierwszy


Podczas gdy wiele firm redukuje poziom swoich usług, Dassault Systèmes SolidWorks Corp. (DS SolidWorks) rozszerza wsparcie dla starszych wersji oprogramowania 3D CAD SolidWorks® na cały rok.
 
Oznacza to, iż DS SolidWorks będzie bezpośrednio pomagał i zwracał się do każdego subskrybenta usług w zakresie wsparcia krytycznych rozwiązań biznesowych dla SolidWorks 2008 nawet po wprowadzeniu SolidWorks 2010 we wrześniu, aż do grudnia 2009. Dotychczas SolidWorks ograniczał udzielanie wsparcia do trzech miesięcy od ogłoszenia najnowszej wersji. Dzisiejsze oświadczenie uprawnia subskrybentów do korzystania z uaktualnień przez 15 miesięcy.
 
„Mimo że nasi subskrybenci już wcześniej w rekordowym tempie uaktualnili swoją wersję SolidWorks do wersji 2009, pojawiły się problemy poza kontrolą naszych klientów, które czasowo uniemożliwiają uaktualnienia, a zatem i korzystanie z możliwości najnowszego oprogramowania” – wyjaśnia Richard Welch, wiceprezes ds. obsługi klientów w DS SolidWorks. „Uważamy, że niektóre firmy mogą znajdować się teraz w trakcie realizacji dużych projektów. Niejednokrotnie pragną też wymienić zarówno sprzęt, jak i oprogramowanie i czekają na dogodny moment dla ich działalności. Wiedząc to, chcemy być dobry partnerem w biznesie i zaoferować klientom elastyczność, jakiej od nas oczekują.”
 
Obecnie zapytania do DS SolidWorks w sprawach krytycznych rozwiązań biznesowych są przekazywane przez resellerów SolidWorks. Rozszerzenie usługi dla klientów z subskrypcją pomaga zapewnić optymalną wydajność w biznesie zarówno dla instytucji jak i klientów indywidualnych korzystających z SolidWorks.
 
„Jestem pod wrażeniem wsparcia, jakie otrzymałem” przyznaje Deepak Gupta, inżynier mechanik, wieloletni użytkownik SolidWorks, autor strony Boxer’s Blog, na której zamieszcza wskazówki, porady i samouczki do SolidWorks. „Dzięki rozszerzonemu wsparciu dla SolidWorks łatwo zauważyć, jak ważna jest usługa subskrypcji i jaką wartość niesie klientom.”
Klienci usługi subskrypcji otrzymują:
 
Benefity techniczne
  • Automatyczne aktualizacje do nowszych wersji;
  • Dostęp do cennych informacji w portalu klienta SolidWorks (https://customerportal.solidworks.com/eservice_enu);
  • Pobieranie Service Packs;
  • Dostęp do szerokiej bazy wiedzy; oraz
  • Zdalne wsparcie naszych wyszkolonych techników w czasie rzeczywistym.
Benefity biznesowe
  • Bogactwo ekspertyz technicznych oraz doradztwa ze strony społeczności SolidWorks;
  • Bezpośrednie wsparcie lokalnych resellerów;
  • Darmowe testowanie certyfikacji oraz raporty wydajności;
  • Przewidywalne koszty, elastyczne możliwości zakupów, a także rabaty;
  • Pewność, że inżynierowie posiadają najświeższą wiedzę i są produktywni.

KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: