Siemens PLM Software ogłasza nową inicjatywę dla sektora MSP

27.02.2009 Skomentuj pierwszy


Nowy Raport Aberdeen pokazuje, że najlepsze firmy wykorzystują kompleksowe rozwiązania PLM, aby skutecznie reagować na potrzeby klientów.


Firma Siemens PLM Software, wiodący dostawca oprogramowania i usług zarządzania cyklem życia produktu (PLM) na świecie, poinformowała właśnie o nowej inicjatywie i centrum zasobów online, które mają na celu pokazanie małym przedsiębiorstwom produkcyjnym, w jaki sposób wdrożenie strategii PLM może pomóc w skutecznym reagowaniu na potrzeby klientów.

„Od kiedy przedstawiliśmy portfolio Velocity Series™, jednym z najczęściej powtarzających się zapytań ze strony małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) jest prośba o narzędzia, które pozwalałyby na szybsze reagowanie na potrzeby klienta.” – mówi Bruce Boes, wiceprezes Global Velocity Series Marketing. „Małe przedsiębiorstwa mają specyficzne potrzeby i ograniczone zasoby, a jednocześnie muszą szybko wprowadzać innowacyjne produkty. Nasza inicjatywa koncentruje się na tym, aby umożliwić naszym klientom lepsze reagowanie na potrzeby ich klientów tak, aby mogli przełożyć więcej pomysłów na produkty, które odniosą sukces.” Nowy Raport Aberdeen wskazuje, że najlepsze firmy wykorzystują kompleksowe rozwiązania PLM, aby skutecznie reagować na potrzeby klientów. Obecnie użytkownikom nie wystarczy autonomiczny system ERP i oddzielny system PDM do zarządzania informacją o produkcie, które działają niezależnie. Firmy walcząc o utrzymanie na rynku potrzebują skorelowanej informacji o transakcjach dotyczących produktu wraz z wiedzą o produkcie w całym jego cyklu rozwoju, dlatego tak bardzo rośnie zainteresowanie systemami PLM.

„Z naszych badań wynika, że różnorodne naciski, dzięki którym wprowadzane są ulepszenia do procesów rozwoju produktu, ostatecznie mają źródło w elastycznych relacjach z klientami.” – mówi Chad Jackson, wiceprezes Product Innovation w Aberdeen. „Niestety, MŚP mają napięty budżet, ograniczenia czasowe i ograniczony dostęp do zasobów wykwalifikowanych pracowników. Nasze ostatnie badania wskazują, że najlepsze firmy wykorzystują kompleksowe rozwiązania, takie jak CAD, CAE, CAM i PLM, pozwalające na takie podejście do rozwoju produktu, które umożliwia efektywną i szybką odpowiedź na zmieniające się potrzeby klienta bez konieczności rezygnowania z wysokich oczekiwań odnośnie wyników ich organizacji technicznych.”

W ramach nowej inicjatywy Siemens PLM Software pokazuje klientom jak skrócić czas dostaw o 50%, ograniczyć obsługę zmiany konstrukcyjnej o 40% i obniżyć koszty przygotowania prototypów o 30%. Klienci firmy Siemens PLM Software, którzy osiągają najlepsze wyniki, korzystają z PLM, aby osiągnąć właśnie takie oszczędności i dlatego mogą szybciej reagować na potrzeby klienta. 
  • Vikram Sirur, dyrektor zarządzający Miven Machine Tools Ltd. mówi, że Siemens PLM Software „pomaga realizować oczekiwania klientów odnośnie  jakości, dostaw i właściwości produktu.”
  • Luisito Chong, menadżer ds. inżynierii produkcji w firmie Angelus Sanitary Can, mówi, że „firmie zależało na wzroście wydajności i doskonałej wizualizacji jaką zapewnia 3D, aby w dalszym ciągu móc sprostać wymaganiom naszych klientów.”
  • Bob Schafbuch, zastępca wiceprezesa ds. aplikacji dla przedsiębiorstw w zakładach produkcyjnych Integrated DNA Technology mówi, że „firmie będzie o wiele łatwiej spełnić oczekiwania FDA odnośnie dokumentacji. To ogromny postęp”.
„Siemens PLM Software zdaje sobie sprawę, z jakimi wyzwaniami mają do czynienia MSP.” – mówi Bill McClure, wiceprezes ds. rozwoju Velocity Series, Siemens PLM Software. „Właśnie dlatego przygotowaliśmy i chcemy dalej udoskonalać cztery produkty wchodzące w skład pakietu Velocity Series SMB, które obejmują: oprogramowanie CAD (Solid Edge), CAM (CAM Express), CAE (Femap), oraz PDM (Teamcenter Express). Wszystkie cztery produkty są zarazem modułowe i zintegrowane, łatwe do wdrożenia przy pomocy najlepszych praktyk i dają możliwość rozszerzenia systemu o pełny asortyment rozwiązań firmy Siemens PLM Solutions. Velocity Series może pomóc MSP w wykorzystaniu zalet PLM przy zachowaniu niskich całkowitych kosztów eksploatacji.”
 
W centrum zasobów online dostępna jest oferta narzędzi do oceny elastyczności w relacjach z klientami, studium przypadków, w jaki sposób inni klienci podnieśli swoją elastyczność, a także wiele filmów i biała księga przygotowana przez specjalistów z branży. 
 
Dostępne są również informacje na temat tego, jaką rolę w lepszym spełnianiu oczekiwań klienta odgrywają takie czynniki jak: możliwości w rozwoju produktu, zarządzanie produkcją i projektem. Więcej informacji na stronach: www.siemens.com/plm/answers/smb
 
KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: