Drukarka 3D 3DGence w finale konkursu Dobry Wzór 2018

06.08.2018 Skomentuj pierwszy

Drukarka 3DGence INDUSTRY F340 została wyróżniona przez ekspertów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego i zakwalifikowana do finału konkursu Dobry Wzór 2018.

Celem rywalizacji jest wyłonienie produktów i usług charakteryzujących się wysoką jakością wzornictwa oraz wspieranie ich producentów i dystrybutorów. Zwycięskie projekty zostaną ogłoszone na uroczystej gali 25 października, a następnie zaprezentowane na wystawie pokonkursowej.

Dobry Wzór to pierwsza w Polsce nagroda za wzornictwo. Przyznawana jest już od 25 lat. W tym roku do konkursu zgłoszono 192 produkty i usługi w dziewięciu kategoriach. Wszystkie projekty zostały ocenione pod kątem cech wizualnych, użytkowych, ekonomicznych oraz wyróżniających je wartości dodatkowych. W kategorii nowe technologie do finału została zakwalifikowana drukarka przestrzenna 3DGence INDUSTRY F340.

Wyróżnione w konkursie urządzenie, zaprojektowane i wyprodukowane przez polską firmę 3DGence, to sprzęt przeznaczony do zastosowań przemysłowych. Dzięki drukarce możliwe jest tworzenie bardzo trwałych i dokładnych wydruków 3D. Projektanci wyposażyli ją w system wymiennych modułów, co umożliwia drukowanie z szerokiej gamy materiałów. Projekt powstał głownie przy użyciu komponentów pochodzących od producentów z UE.

– Z przyjemnością przeczytaliśmy informację o wyróżnieniu w konkursie Dobry Wzór 2018. Nasza drukarka 3DGence INDUSTRY F340 to urządzenie dedykowane profesjonalistom, którzy wymagają wysokiej jakości, niezawodności oraz dodatkowych funkcji ułatwiających pracę. Doskonale sprawdza się przy prototypowaniu oraz tworzeniu części maszyn, obudów, modeli koncepcyjnych czy makiet. Ogromnie się cieszymy, że eksperci Instytutu Wzornictwa Przemysłowego docenili nie tylko jakość wykonania i walory użytkowe drukarki, ale również jej cechy wizualne, estetyczne. Dobry Wzór jest uznanym międzynarodowym znakiem wyjątkowej jakości w dziedzinie wzornictwa – będziemy z dumą korzystać z tytułu finalisty konkursu – mówi Mateusz Sidorowicz, dyrektor ds. marketingu w firmie 3DGence.

KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: