HyperShot v1.5 do fotorealistycznego renderingu 3D od Bunkspeed
03.07.2008
Skomentuj pierwszy

Bunkspeed, światowy dostawca oprogramowania 3D do renderingu i wizualizacji dla projektowania i celów marketingowych poinformował o wydaniu HyperShot v 1.5, oczekiwanej z niecierpliwością aktualizacji HyperShot, programu, którego zeszłoroczna premiera spotkała się z ogromnym zainteresowaniem użytkowników.
Nowa wersja oferuje szereg istotnych udoskonaleń zapewniających stabilną współpracę z wszystkimi wiodącymi aplikacjami modelowania bryłowego i powierzchniowego 3D, a także doskonalszy i szybszy, fotorealistyczy rendering modeli 3D.
Możliwości fotorealistycznego renderingu HyperShot
Phililp Lunn, Dyrektor Naczelny Bunkspeed komentuje: “Wielki sukces HyperShot wskazuje na ogromną potrzebę możliwości korzystania z silnika renderingu idealnego pod każdym względem- szybkiego, łatwego w obsłudze, oferującego doskonałe efekty fotorealistyczne, w przystępnej cenie. Naszym celem jest błyskawiczne dostarczanie naszym klientom nawet najmniejszych udoskonaleń, które pozwolą im na coraz efektywniejsze wykorzystanie wszystkich zalet tego najbardziej zaawansowanego narzędzia renderingu 3D”.
Wśród nowych możliwości znajdują się:
- Zoptymalizowane działanie
- Symulacja torów promieni w układzie optycznym w czasie rzeczywistym.
- Praca w czasie rzeczywistym z materiałami, bez konieczności korzystania ze współrzędnych tekstur.
- Podręczna biblioteka materiałów, pozwalająca na natychmiastowy podgląd wszystkich materiałów.
- Zoptymalizowany rendering
- Bardziej wyrazisty efekt cienia
- Zaawansowane mapowanie tekstur
- Udoskonalona animacja obrotowa w HyperShot Pro
Zoptymalizowany translator
- Współpraca z Rhinoceros dla komputerów Mac, dostępna wtyczka do Rhino dla Windows.
- Bardziej wydajna współpraca z Pro/ENGINEER Wildfire 4.
- Udoskonalona obsługa formatów SolidWorks oraz IGES.
Firma Bunkspped znowelizowała także sposób pozyskania licencji, wprowadzając interaktywną aktywację sieciową zarówno dla licencji testowych jak i stałych.
Galeria: Możliwości fotorealistycznego renderingu HyperShot
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
ZOBACZ RÓWNIEŻ ...

Podsumowanie sesji generalnej 3. dnia 3DEXPERIENCE World 2025

Podsumowanie 2. dnia sesji generalnej na 3DEXPERIENCE World 2025

3DEXPERIENCE World 2025 Dzień 1 w skrócie

Czy możliwość pracy w chmurze zrewolucjonizuje projektowanie CAD?

3DEXPERIENCE World 2025 - możliwości gospodarki generatywnej opartej na AI

W tym roku 26. edycja Model Mania
KOMENTARZE (0)

Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.

Podsumowanie sesji generalnej 3. dnia 3DEXPERIENCE World 2025

Podsumowanie 2. dnia sesji generalnej na 3DEXPERIENCE World 2025

3DEXPERIENCE World 2025 Dzień 1 w skrócie

Czy możliwość pracy w chmurze zrewolucjonizuje projektowanie CAD?

3DEXPERIENCE World 2025 - możliwości gospodarki generatywnej opartej na AI

W tym roku 26. edycja Model Mania

Polska Pasja do Kosmosu: Silesian Phoenix i Mars Rover na 3DEXPERIENCE World EDU 2025

Dassault Systèmes wprowadza 3D UNIV+RSES
ZOBACZ WSZYSTKIE AKTUALNOŚCI
03.2025
12
Kontrola wióra przy toczeniu
Lokalizacja: Jasionka03.2025
25
Dni Druku 3D
Lokalizacja: Kielce03.2025
25
STOM-TOOL - Przemysłowa Wiosna
Lokalizacja: Kielce05.2025
20
PLASTPOL 2025
Lokalizacja: Kielce11.2025
04
Warsaw Industry Week - TARGI PRZEMYSŁOWE
Lokalizacja: Nadarzyn k. Warszawy02.2026
01
3DEXPERIENCE WORLD 2026
Lokalizacja: Houston, TXDODAJ WYDARZENIE