Zmiany w wysyłkach nośników dla subskrybentów Autodesk
Aktualnie klienci posiadający aktywną Maintenance Subscription otrzymują swoje oprogramowanie poprzez pobranie plików z konta klienta Autodesk. Klient z aktywną subskrypcją może zażądać nośnika do oprogramowania bez żadnych dodatkowych opłat.
JAK UZYSKAĆ BEZPŁATNY NOŚNIK DO POSIADANEGO OPROGRAMOWANIA:
1. Należ się zalogować na swoje konto Autodesk na stronie autodesk.com
2. Wybrać zakładkę Zarządzanie > Produkty > Więcej Opcji
3. A następnie: Wybrać z listy polecenie ‚Pobierz kopię fizyczną’ i wypełnić dane adresowe do dostawy nośnika z programem.
UWAGA: Od 12 lutego 2016r, klienci będą musieli zapłacić od 20 € do 25 € za przesyłkę nośnika do ich oprogramowania – koszt obejmuje standardową przesyłkę.
Pytania i Odpowiedzi dotyczące Autodesk Maintenance Subscription »