Rozpoczyna się sprzedaż pakietów Suites - rozwiązań opartych na chmurze

31.07.2012 Skomentuj pierwszy

Autodesk, Inc. (NASDAQ:ADSK) rozbudowuje Program Partnerski Autodesk, aby umożliwić swoim partnerom sprzedaż pakietów Autodesk Design Suites, usług Autodesk 360 i subskrypcji Autodesk.

Po raz pierwszy Autoryzowani Partnerzy Autodesk będą w stanie zaoferować klientom pełne portfolio rozwiązań Autodesk do projektowania 3D oraz pomoc w wyborze i dostosowaniu ich do indywidualnych potrzeb. Dzięki rozszerzeniu oferowanych usług o doradztwo, szkolenia techniczne i wsparcie, Autoryzowani Partnerzy Autodesk będą teraz mogli zaoferować kompleksowe narzędzia i usługi.

"Potrzeby klientów i trendy projektowe zmieniają się w szybkim tempie. Autodesk zapewnia swoim partnerom narzędzia, szkolenia i zasoby, dzięki którym są w stanie pomóc swoim klientom w pełni wykorzystać najnowsze technologie do projektowania 3D”, powiedział Bill Griffin, wiceprezes Worldwide Channel Sales Autodesk. „Nigdy wcześniej nasi partnerzy nie mieli do dyspozycji pełnego portfolio rozwiązań Autodesk, dzięki któremu mogliby rozwijać swoją działalność i kierować swoją ofertę do klientów z branż, którymi do tej pory się nie zajmowali."

Wraz z rozwojem programu partnerskiego, Autodesk poprawia jakość obsługi klientów i partnerów, a także oferowanych przez siebie produktów i rozwiązań. Korzyści dla Autoryzowanych Partnerów Autodesk są następujące:

Dostęp do kompletnego portfolio produktów: Partnerzy mogą zaoferować swoim klientom pełne portfolio produktów Autodesk do projektowania 3D, a także kompletne rozwiązania spełniające więcej potrzeb biznesowych niż dotychczas.

Łatwiejszy wybór parterów: Obecnie wszyscy Autoryzowani Partnerzy Autodesk korzystają z tego samego pakietu udogodnień, obejmującego wszystkie poziomy: platynowy, złoty, srebrny i brązowy. Nowy system ułatwia klientom wybór odpowiedniego partnera.

Lokalizator partnerów: Nowe internetowe narzędzie do wyszukiwania partnerów, dzięki któremu klienci są w stanie znaleźć partnera posiadającego odpowiednią wiedzę, a partnerzy mogą dzielić się najlepszymi rozwiązaniami i nawiązywać między sobą współpracę.

Usprawnione procesy biznesowe: Koordynacja na poziomie globalnym pozwala usprawnić zarządzanie relacjami z klientami oraz analizę działań marketingowych.

Nowa internetowa platforma szkoleniowa: Ulepszony internetowy program szkoleniowy Autodesk Learning Central obejmuje narzędzia i szkolenia, dzięki którym partnerzy mogą rozwijać swoją wiedzę.

KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: