Dobre wzornictwo pomoże Tobie w zdobyciu rynku

15.05.2012 Skomentuj pierwszy

Weź udział w szkoleniu WZORNICTWO W STRATEGII KONKUROWANIA 23 – 25 maja

 

Dla kogo?

  • menedżerowie ds. rozwoju nowego produktu,
  • koordynatorzy zespołów projektowych,
  • kadra zarządzająca średniego i wyższego szczebla oraz
  • członkowie zespołów projektowych w dużych, średnich i małych przedsiębiorstwach produkcyjnych i dystrybucyjnych.

Program szkolenia:

  • Diagnozowanie otoczenia firmy: segmentacja otoczenia, analiza szans i zagrożeń, analiza konkurencji w branży, analiza sektorowa
  • Diagnoza potencjału wzorniczego firmy:  analiza sił i słabości firmy, budowanie profilu konkurencyjnego, budowa wartości dodanej z wykorzystaniem wzornictwa,
  • Strategie pozycjonowania produktów i usług wzorniczych
  • Wykorzystanie potencjału wzornictwa w budowaniu pozycji na rynku
  • Tworzenie konceptów strategicznych z wykorzystaniem technik kreatywnego myślenia
  • Wybrane aspekty kreowania marki wzorniczej na rynku, w tym istota i funkcje marki, korzyści związane z silna marką, produkt wzorniczy w strukturze marki, marka jako platforma kontaktu z nabywcą
  • Plan marketingowy wdrożenia na rynek produktu wzorniczego
KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: