NVIDIA promotorem nowych technologii w animacji podczas konferencji FMX 2011
14.04.2011
Skomentuj pierwszy
FMX 2011, odbywająca się w Stuttgarcie w dniach 3-6 maja br, to największa w tej części Europy konferencja poświęcona animacji, efektom specjalnym, efektom w grach i innym interaktywnym treściom cyfrowym. Firma NVIDIA sponsoruje szereg dyskusji panelowych i prezentacji o technologii, które będą częścią tej konferencji.


Rozmowy o technologii – wtorek
Firma NVIDIA zaprasza na dzień pełen dyskusji nt technologii we wtorek, 3 maja, w sali König-Karl-Halle. Neil Trevett, wiceprzewodniczący ds. materiałów mobilnych i przewodniczący Grupy Khronos z firmy NVIDIA poprowadzi prezentację wprowadzającą: „Tworzenie filmów i dużo więcej – wszystko dzięki jednej platformie.” Następująca po niej prezentacje, prowadzone przez artystów i technologów ze znanych studiów i firm, dotyczyć będą oświetlenia i renderowania obrazów w filmach.
11:00-12:00 —Arnauld Lamoriette, laureat nagrody Nauki i Technologii z Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej oraz dyrektor ds. technologicznych firmy The Bakery, zaprezentuje nowe technologie i techniki interaktywnego oświetlenia i renderowania.
12:00-13:00 – Marcos Fajardo przedstawi najnowsze osiągnięcia własnego, rewolucyjnego silnika renderującego Arnold.
13:00-14:00 – Carlos Saldahna z firmy Blue Sky Studios zaprezentuje studium przypadku dotyczące tworzenia animowanego filmu pełnometrażowego „Rio.”
14:00-15:00 — Mohit Kallianpur z firmy Disney Animation poprowadzi prezentację nt. romantycznego realizmu w oświetleniu i renderowaniu.
16:00-17:00 — Christophe Héry z firmy Pixar
18:00-20:00 – Panel dotyczący oświetlenia i renderowania przy użyciu procesorów graficznych. Pracownicy studiów — Héry z Pixar, Kallianpur z Disney Animation i Saldanha z Blue Sky Studio, zasiądą w panelu dyskusyjnym dotyczącym technik, problemów napotkanych w trakcie oświetlania i renderowania scen dla pełnometrażowych filmów animowanych za pomocą procesorów graficznych. Dyskusja będzie moderowana przez Dominicka Spinę z firmy NVIDIA i zostaną w niej podjęte pytania zebrane od uczestników rozmów technologicznych każdego panelisty. Uczestnicy konferencji FMX odwiedzający ten panel będą również mieli szansę wygrać kartę NVIDIA Quadro 4000 (dla komputerów Mac lub PC), która zostanie rozlosowana podczas sesji.

11:00-12:00 —Arnauld Lamoriette, laureat nagrody Nauki i Technologii z Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej oraz dyrektor ds. technologicznych firmy The Bakery, zaprezentuje nowe technologie i techniki interaktywnego oświetlenia i renderowania.
12:00-13:00 – Marcos Fajardo przedstawi najnowsze osiągnięcia własnego, rewolucyjnego silnika renderującego Arnold.
13:00-14:00 – Carlos Saldahna z firmy Blue Sky Studios zaprezentuje studium przypadku dotyczące tworzenia animowanego filmu pełnometrażowego „Rio.”
14:00-15:00 — Mohit Kallianpur z firmy Disney Animation poprowadzi prezentację nt. romantycznego realizmu w oświetleniu i renderowaniu.
16:00-17:00 — Christophe Héry z firmy Pixar
18:00-20:00 – Panel dotyczący oświetlenia i renderowania przy użyciu procesorów graficznych. Pracownicy studiów — Héry z Pixar, Kallianpur z Disney Animation i Saldanha z Blue Sky Studio, zasiądą w panelu dyskusyjnym dotyczącym technik, problemów napotkanych w trakcie oświetlania i renderowania scen dla pełnometrażowych filmów animowanych za pomocą procesorów graficznych. Dyskusja będzie moderowana przez Dominicka Spinę z firmy NVIDIA i zostaną w niej podjęte pytania zebrane od uczestników rozmów technologicznych każdego panelisty. Uczestnicy konferencji FMX odwiedzający ten panel będą również mieli szansę wygrać kartę NVIDIA Quadro 4000 (dla komputerów Mac lub PC), która zostanie rozlosowana podczas sesji.

Rozmowy o technologii – środa
Firma NVIDIA poprowadzi szereg sesji prowadzonych przez deweloperów technologii, którzy przedstawią najnowsze osiągnięcia w dziedzinie oświetlenia i renderingu w środę, 4 maja, w sali Raum Kalrsruhe.
10:00 – 11:00 — Arnauld Lamoriette z firmy The Bakery przedstawi nowe techniki i technologie oświetlenia oraz renderowania.
11:00-12:00 – Chaos Group poprowadzi seminarium dotyczące oświetlenia i renderowania za pomocą narzędzia V-Ray 2.0 dla programów Autodesk 3ds Max i Maya.
12:00-13:00 – Dario Lanza z firmy Next Limit Technologies przedstawi najnowsze osiągnięcia oprogramowania Maxwell Render.
14:00-15:00 – Brian Smits z firmy Pixar opisze ewolucję modeli oświetlenia w programie RenderMan.
15:00-16:00 – Andy Lomas z firmy The Foundry przedstawi program Katana: podejście do rozwoju wyglądu i oświetlenia oparte recepturach.
16:00-18:00 – Panel dotyczący oświetlenia i renderowania na procesorach graficznych. Wszyscy prezenterzy technologii z tego dnia – pracownicy firm The Bakery, Chaos Group, Next Limit Technologies i Pixar, dołączą do dyskusji panelowej na temat problemów, doświadczeń i perspektyw wypracowanych i napotkanych w trakcie rozwoju technologii renderowania i oświetlenia wykorzystującej procesory graficzne. Dyskusja będzie moderowana przez Willa Braithwaite i zostaną w niej podjęte pytania zebrane od uczestników rozmów technologicznych każdego panelisty. Uczestnicy konferencji FMX odwiedzający ten panel będą również mieli szansę wygrać kartę NVIDIA Quadro 4000 (dla komputerów Mac lub PC), która zostanie rozlosowana podczas sesji.
10:00 – 11:00 — Arnauld Lamoriette z firmy The Bakery przedstawi nowe techniki i technologie oświetlenia oraz renderowania.
11:00-12:00 – Chaos Group poprowadzi seminarium dotyczące oświetlenia i renderowania za pomocą narzędzia V-Ray 2.0 dla programów Autodesk 3ds Max i Maya.
12:00-13:00 – Dario Lanza z firmy Next Limit Technologies przedstawi najnowsze osiągnięcia oprogramowania Maxwell Render.
14:00-15:00 – Brian Smits z firmy Pixar opisze ewolucję modeli oświetlenia w programie RenderMan.
15:00-16:00 – Andy Lomas z firmy The Foundry przedstawi program Katana: podejście do rozwoju wyglądu i oświetlenia oparte recepturach.
16:00-18:00 – Panel dotyczący oświetlenia i renderowania na procesorach graficznych. Wszyscy prezenterzy technologii z tego dnia – pracownicy firm The Bakery, Chaos Group, Next Limit Technologies i Pixar, dołączą do dyskusji panelowej na temat problemów, doświadczeń i perspektyw wypracowanych i napotkanych w trakcie rozwoju technologii renderowania i oświetlenia wykorzystującej procesory graficzne. Dyskusja będzie moderowana przez Willa Braithwaite i zostaną w niej podjęte pytania zebrane od uczestników rozmów technologicznych każdego panelisty. Uczestnicy konferencji FMX odwiedzający ten panel będą również mieli szansę wygrać kartę NVIDIA Quadro 4000 (dla komputerów Mac lub PC), która zostanie rozlosowana podczas sesji.
ZOBACZ RÓWNIEŻ ...

XVI Konferencja SOLIDEXPERT - Rozwiązania dla przemysłu

Jaką kupić grafikę do pracy w Autodesk Inventor?

BIM Day 2017

CADMAT 2018 za nami

5. Konferencja dla Narzędziowni TOOL-SHOP

Technologie 3D i 2D dla archeologii, muzealnictwa i medycyny
KOMENTARZE (0)

Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.

Polska Pasja do Kosmosu: Silesian Phoenix i Mars Rover na 3DEXPERIENCE World EDU 2025

Dassault Systèmes wprowadza 3D UNIV+RSES

SOLIDWORKS 2025 - kluczowe funkcje

Aktualizacja AutoCAD i AutoCAD LT 2025.1

Nowe polecenie w NX do zaokrąglania krzywych na powierzchni

Rzutowanie krzywej w SOLIDWORKS

BenQ SW242Q - profesjonalny 24 calowy monitor IPS 2K

Zmiany w licencjonowaniu produktów Autodesk
ZOBACZ WSZYSTKIE AKTUALNOŚCI
02.2025
23
3DEXPERIENCE WORLD 2025
Lokalizacja: Houston, TX03.2025
04
Wood Tech Expo - Targi technologii obróbki drewna i produkcji mebli
Lokalizacja: Nadarzyn k. Warszawy03.2025
05
AI w symulacjach CAE – jak przyspieszyć obliczenia nawet 1000x?
Lokalizacja: on-line03.2025
12
Kontrola wióra przy toczeniu
Lokalizacja: Jasionka03.2025
25
Dni Druku 3D
Lokalizacja: Kielce11.2025
04
Warsaw Industry Week - TARGI PRZEMYSŁOWE
Lokalizacja: Nadarzyn k. WarszawyDODAJ WYDARZENIE