NVIDIA promotorem nowych technologii w animacji podczas konferencji FMX 2011

14.04.2011 Skomentuj pierwszy
FMX 2011, odbywająca się w Stuttgarcie w dniach 3-6 maja br, to największa w tej części Europy konferencja poświęcona animacji, efektom specjalnym, efektom w grach i innym interaktywnym treściom cyfrowym. Firma NVIDIA sponsoruje szereg dyskusji panelowych i prezentacji o technologii, które będą częścią tej konferencji.


Rozmowy o technologii – wtorek

Firma NVIDIA zaprasza na dzień pełen dyskusji nt technologii we wtorek, 3 maja, w sali König-Karl-Halle. Neil Trevett, wiceprzewodniczący ds. materiałów mobilnych i przewodniczący Grupy Khronos z firmy NVIDIA poprowadzi prezentację wprowadzającą: „Tworzenie filmów i dużo więcej – wszystko dzięki jednej platformie.” Następująca po niej prezentacje, prowadzone przez artystów i technologów ze znanych studiów i firm, dotyczyć będą oświetlenia i renderowania obrazów w filmach.

11:00-12:00 —Arnauld Lamoriette, laureat nagrody Nauki i Technologii z Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej oraz dyrektor ds. technologicznych firmy The Bakery, zaprezentuje nowe technologie i techniki interaktywnego oświetlenia i renderowania.

12:00-13:00 – Marcos Fajardo przedstawi najnowsze osiągnięcia własnego, rewolucyjnego silnika renderującego Arnold.

13:00-14:00 – Carlos Saldahna z firmy Blue Sky Studios zaprezentuje studium przypadku dotyczące tworzenia animowanego filmu pełnometrażowego „Rio.”

14:00-15:00 — Mohit Kallianpur z firmy Disney Animation poprowadzi prezentację nt. romantycznego realizmu w oświetleniu i renderowaniu.

16:00-17:00 — Christophe Héry z firmy Pixar

18:00-20:00 – Panel dotyczący oświetlenia i renderowania przy użyciu procesorów graficznych. Pracownicy studiów — Héry z Pixar, Kallianpur z Disney Animation i Saldanha z Blue Sky Studio, zasiądą w panelu dyskusyjnym dotyczącym technik, problemów napotkanych w trakcie oświetlania i renderowania scen dla pełnometrażowych filmów animowanych za pomocą procesorów graficznych. Dyskusja będzie moderowana przez Dominicka Spinę z firmy NVIDIA i zostaną w niej podjęte pytania zebrane od uczestników rozmów technologicznych każdego panelisty. Uczestnicy konferencji FMX odwiedzający ten panel będą również mieli szansę wygrać kartę NVIDIA Quadro 4000 (dla komputerów Mac lub PC), która zostanie rozlosowana podczas sesji.



Rozmowy o technologii – środa

Firma NVIDIA poprowadzi szereg sesji prowadzonych przez deweloperów technologii, którzy przedstawią najnowsze osiągnięcia w dziedzinie oświetlenia i renderingu w środę, 4 maja, w sali Raum Kalrsruhe.

10:00 – 11:00 — Arnauld Lamoriette z firmy The Bakery przedstawi nowe techniki i technologie oświetlenia oraz renderowania.

11:00-12:00 – Chaos Group poprowadzi seminarium dotyczące oświetlenia i renderowania za pomocą narzędzia V-Ray 2.0 dla programów Autodesk 3ds Max i Maya.

12:00-13:00 – Dario Lanza z firmy Next Limit Technologies przedstawi najnowsze osiągnięcia oprogramowania Maxwell Render.

14:00-15:00 – Brian Smits z firmy Pixar opisze ewolucję modeli oświetlenia w programie RenderMan.

15:00-16:00 – Andy Lomas z firmy The Foundry przedstawi program Katana: podejście do rozwoju wyglądu i oświetlenia oparte recepturach.

16:00-18:00 – Panel dotyczący oświetlenia i renderowania na procesorach graficznych. Wszyscy prezenterzy technologii z tego dnia – pracownicy firm The Bakery, Chaos Group, Next Limit Technologies i Pixar, dołączą do dyskusji panelowej na temat problemów, doświadczeń i perspektyw wypracowanych i napotkanych w trakcie rozwoju technologii renderowania i oświetlenia wykorzystującej procesory graficzne. Dyskusja będzie moderowana przez Willa Braithwaite i zostaną w niej podjęte pytania zebrane od uczestników rozmów technologicznych każdego panelisty. Uczestnicy konferencji FMX odwiedzający ten panel będą również mieli szansę wygrać kartę NVIDIA Quadro 4000 (dla komputerów Mac lub PC), która zostanie rozlosowana podczas sesji.
KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: