Transoft Solutions wydaje oprogramowanie TORUS 2.0

17.12.2010 Skomentuj pierwszy

Transoft Solutions Inc, twórca wiodącego w branży oprogramowania przeznaczonego dla społeczności inżynierskiej wydał nową wersję TORUS-a, programu CAD do efektywnego planowania i projektowania rond drogowych. Najnowsza wersja, oficjalnie oznaczona jako TORUS 2.0 oferuje inżynierom transportu oraz planistom funkcje modelowania nawierzchni drogowych w 3D w celu analizy ciągów drenarskich oraz funkcje poprawiające wydajność generowania planów rond.
 

„W oparciu o otrzymywane od użytkowników programu informacje oraz w oparciu o badania naszych własnych inżynierów mogliśmy wyposażyć TORUS-a 2.0 w więcej narzędzi poprawiających jakość projektów rond przy jednoczesnej redukcji czasu spędzanego na ich projektowanie.” – mówi dr hab. inż Daniel Shihundu, wice prezes w firmie Transoft Solutions, „Jako firma opracowujące programy inżynierskie stanowiące pierwsza linię innowacji, uczyniliśmy naszym największym priorytetem zaktualizowanie i doposażenie TORUS-a funkcjami, które dadzą jego użytkownikom jak najwięcej korzyści tak, by mogli oni uzyskiwać jak najlepsze rezultaty w opracowywaniu planów rond drogowych.”

Funkcja stopniowania nawierzchni 3D wraz z możliwością eksportu do aplikacji LandXML wyznacza znaczący postęp TORUS-a na drodze stworzenia kompletnego rozwiązania dla inżynierów zajmujących się projektowaniem rond. Użytkownicy mogą edytować modele i wykorzystywać reprezentację usytuowania korony ronda oraz pochyleń poprzecznych do wyznaczania punktów wysoko- i niskopołożonych w sposób trójwymiarowy, zapewniający właściwe odprowadzanie wody i bezpieczeństwo użytkowników ronda. Inne nowe funkcje TORUS-a 2.0 skupiają się na geometrii projektowej i realizują następujące zadania:

  • oferują możliwość specyfikowania krzywych wjazdu pojazdów na rondo wielopasmowe,
  • przeprowadzają analizę nachodzenia na siebie torów pojazdów poruszających się po rondach wielopasmowych,
  • umożliwiają takie projektowanie wjazdów na ronda, by kierowcy pojazdów musieli zredukować prędkość przed wjechaniem na rondo,
  • Oferują wbudowana analizę projektu ronda i sprawdzanie warunków.

Podobnie jak w wersji pierwszej, tak i TORUS 2.0 wykorzystuje patentowaną metodę projektowania ram pojazdów Vehicle Envelope Method, która integruje silnik modułu AutoTURN do pomocy przy generowaniu geometrii rond. Technologia ta minimalizuje liczbę kolejno powtarzanych cykli procesu projektowego, a także zawiera moduł weryfikacji prędkości i konstrukcji samochodu, jak również odpowiadającej mu widoczności.

“Nad koncepcją programu do projektowania rond drogowych zaczęliśmy pracować już w roku 2007, nigdy nie przypuszczaliśmy, że spotka nas tak pozytywne przyjęcie wśród ludzi z branży.“ - podsumowuje Mr. Shihundu, “TORUS przekroczył nasze najśmielsze oczekiwania i mamy podstawy ku temu, by przypuszczać, że wersja najnowsza tego programu wyznaczy nowe standardy w tej branży.”

Więcej informacji na temat wszystkich funkcji i narzędzi nowej wersji TORUS-a znajduje się  na stronie: www.designroundabouts.com
KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: