Tech Soft 3D wydaje HOOPS v17.0

26.02.2009 Skomentuj pierwszy


Tech Soft 3D ogłosił dostępność najnowszej wersji 17.0 programu HOOPS, kolejnego produktu skierowanego do twórców programów inżynierskich, powstałego przy ścisłej współpracy z klientami.


 
Gavin Bridgeman, dyrektor działu strategii produktu w Tech Soft 3D zauważa, „Ponad 200 zespołów programistów, bazujących w swojej pracy na HOOPS, poprosiło nas o skupienie się w nowej wersji przede wszystkim na trzech kluczowych obszarach programu: podniesieniu wydajności pracy z dużymi modelami, stworzeniu bardziej rozbudowanego systemu cieni w naszym renderingu instalacji rurowych i zwiększeniu ilości formatów, jakie HOOPS może importować/eksportować. Jesteśmy niezwykle dumni mogąc powiedzieć, że wszystkie te prośby zostały spełnione.”
 
Darmowa wersja próbna HOOPS-a 17.0 jest dostępna po wypełnieniu formularza programu 60-dniowego testu, znajdującego się pod adresem:
http://www.techsoft3d.com/products/licensing_evaluation.html

 

 
Kilka słów o HOOPS-ie
HOOPS to wysokiej jakości aplikacja, którą można zagnieździć w sztandarowych systemach takich firm, jak Autodesk, SolidWorks, PTC, MSC.Software, ANSYS/Fluent, COADE, Bentley, Siemens PLM Solutions, Mitutoyo, IronCAD i ponad 200 innych. Poprzez rozbudowywanie bibliotek HOOPS-a, zespoły programistów mogą tworzyć wysokowydajne, bogate wizualnie aplikacje, które potem mogą w znacznie krótszym czasie i za mniejsze pieniądze wypuścić na rynek.
Wśród najważniejszych funkcji HOOPS-a 17.0, znajdziemy:
  • Interaktywny Rendering Dużych Modeli: Najnowsza wersja kontynuuje kurs obrany przez poprzedników, starając się podnosić wydajność, poprzez stosowanie zaawansowanych algorytmów, umożliwiających ‘bezbolesne’ interakcje z dużymi modelami
  • Integracja z Platformą Adobe 3D OEM: Dzięki temu zestawowi narzędzi, aplikacje stworzone w HOOPS-ie mogą bez problemu importować ponad 25 formatów CAD-owskich i eksportować do formatu 3D PDF.
  • Rozszerzona Obsługa Formatów: W ramach uzupełnienia obsługi dużych plików DWG, dodano import formatów SketchUp i PTS/PTX (chmury punktów).
  • Udoskonalona Obsługa DirectX: Sterownik DirtectX obsługuje teraz kilka dodatkowych efektów, jak ambient occlusion (wypełnianie czarno-białym gradientem), weighted silhouettes, czy cieniowanie typu gooch.
  • Udoskonalenie WPF i C#: Znacznie poprawiono interfejs C# oraz opracowano prostą implementację HOOPS-a i silnika graficznego Windows Presentation Foundation.
  • Nowy Menadżer Pamięci: W celu zmniejszenia wymagań sprzętowych programu, przebudowano menadżera pamięci HOOPS-a i niektóre wewnętrzne struktury danych. Efekty tych zabiegów da się odczuć w szczególności podczas prac z pokaźnymi zbiorami danych. Użytkownicy, którzy lubią mieć większa kontrolę nad przydzielaniem pamięci HOOPS-a, mogą teraz zarejestrować własnego menadżera pamięci.



 
KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: