Design Management – projektowanie wzornicze w zarządzaniu rozwojem nowego produktu

27.07.2012 Skomentuj pierwszy

Trwa rekrutacja na V edycję studiów podyplomowych
Design Managementprojektowanie wzornicze w zarządzaniu rozwojem nowego produktu.

Organizatorami studiów są:

Instytut Wzornictwa Przemysłowego, ekspert w zakresie wzornictwa z 60-letnim doświadczeniem w upowszechnianiu i zarządzaniu wzornictwem oraz rozwojem nowego produktu

oraz

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, najstarsza uczelnia ekonomiczna w Polsce, a zarazem jeden z wiodących uniwersytetów ekonomicznych w Europie.

Co to jest Design Management?

Zarządzanie wzornictwem to zarządzania procesami projektowymi i wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań oraz nowych produktów na rynek. Design managment zajmuje się również tworzeniem strategii biznesowych w oparciu o wzornictwo.

Dla kogo przeznaczone są studia Design Management?

Studia skierowane są do

  • kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla,
  • specjalistów z działów rozwoju, badań i analiz, produkcji, marketingu,
  • władz i menedżerów samorządów terytorialnych,
  • inżynierów, projektantów, grafików.

Jaki jest cel i program studiów?

Celem studiów jest rozwinięcie kompetencji zarządzania procesami innowacji w kreowaniu nowych produktów oraz procesami wdrażania ich na rynek.

Program zajęć obejmuje następujące główne obszary tematyczne:

  • strategie konkurowania – nowy produkt jako narzędzie konkurencji
  • zarządzanie procesem rozwoju nowego produktu
  • wzornictwo przemysłowe
  • ergonomię
  • badania marketingowe
  • organizacyjne, finansowe i prawne aspekty rozwoju nowego produktu

66 godzin zajęć prowadzona jest w formie warsztatów. Atutem zajęć warsztatowych są spotkania z projektantami, którzy prezentują najbardziej aktualne praktyki z polskiego rynku.

Co nas wyróżnia?

  • program studiów stworzony przez specjalistów i ekspertów w zakresie zarządzania i ekonomii (SGH) oraz wzornictwa przemysłowego (IWP)
  • zajęcia prowadzone przez doświadczonych praktyków (menagerów i projektantów) znających realia polskiego rynku,
  • Program obejmuje 180 godzin zajęć, w tym 114 godzin wykładów i 66 godzin warsztatów.
  • możliwość udziału w imprezach organizowanych w IWP (wystawy, konferencje, warsztaty  związane z zarządzaniem wzornictwem)
  • dostęp do wiedzy o designie,  komplet podręczników (m.in. „Design Managment” Kathryn Best) oraz wysokiej jakości materiały dydaktyczne ze wszystkich zajęć.

Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń.
Uwaga: liczba miejsc jest ograniczona!

Więcej informacji http://iwp.com.pl/product_design_menagement

Kontakt:
Jolanta Lepianko
tel. (22) 860 00 62
e-mail: jolanta_lepianko@iwp.com.pl

Izabela Dziemaszkiewicz
tel. (22) 860 01 81
e-mail: izabela_dziemaszkiewicz@iwp.com.pl

KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: