Design Management – projektowanie wzornicze w zarządzaniu rozwojem nowego produktu
Trwa rekrutacja na V edycję studiów podyplomowych
Design Management – projektowanie wzornicze w zarządzaniu rozwojem nowego produktu.
Organizatorami studiów są:
Instytut Wzornictwa Przemysłowego, ekspert w zakresie wzornictwa z 60-letnim doświadczeniem w upowszechnianiu i zarządzaniu wzornictwem oraz rozwojem nowego produktu
oraz
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, najstarsza uczelnia ekonomiczna w Polsce, a zarazem jeden z wiodących uniwersytetów ekonomicznych w Europie.
Co to jest Design Management?
Zarządzanie wzornictwem to zarządzania procesami projektowymi i wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań oraz nowych produktów na rynek. Design managment zajmuje się również tworzeniem strategii biznesowych w oparciu o wzornictwo.
Dla kogo przeznaczone są studia Design Management?
Studia skierowane są do
- kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla,
- specjalistów z działów rozwoju, badań i analiz, produkcji, marketingu,
- władz i menedżerów samorządów terytorialnych,
- inżynierów, projektantów, grafików.
Jaki jest cel i program studiów?
Celem studiów jest rozwinięcie kompetencji zarządzania procesami innowacji w kreowaniu nowych produktów oraz procesami wdrażania ich na rynek.
Program zajęć obejmuje następujące główne obszary tematyczne:
- strategie konkurowania – nowy produkt jako narzędzie konkurencji
- zarządzanie procesem rozwoju nowego produktu
- wzornictwo przemysłowe
- ergonomię
- badania marketingowe
- organizacyjne, finansowe i prawne aspekty rozwoju nowego produktu
66 godzin zajęć prowadzona jest w formie warsztatów. Atutem zajęć warsztatowych są spotkania z projektantami, którzy prezentują najbardziej aktualne praktyki z polskiego rynku.
Co nas wyróżnia?
- program studiów stworzony przez specjalistów i ekspertów w zakresie zarządzania i ekonomii (SGH) oraz wzornictwa przemysłowego (IWP)
- zajęcia prowadzone przez doświadczonych praktyków (menagerów i projektantów) znających realia polskiego rynku,
- Program obejmuje 180 godzin zajęć, w tym 114 godzin wykładów i 66 godzin warsztatów.
- możliwość udziału w imprezach organizowanych w IWP (wystawy, konferencje, warsztaty związane z zarządzaniem wzornictwem)
- dostęp do wiedzy o designie, komplet podręczników (m.in. „Design Managment” Kathryn Best) oraz wysokiej jakości materiały dydaktyczne ze wszystkich zajęć.
Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń.
Uwaga: liczba miejsc jest ograniczona!
Więcej informacji http://iwp.com.pl/product_design_menagement
Kontakt:
Jolanta Lepianko
tel. (22) 860 00 62
e-mail: jolanta_lepianko@iwp.com.pl
Izabela Dziemaszkiewicz
tel. (22) 860 01 81
e-mail: izabela_dziemaszkiewicz@iwp.com.pl