3D Canvas™
3D Canvas jest narzędziem czasu rzeczywistego do modelowania trójwymiarowego i animacji, które umożliwia “przeciąganie i upuszczanie” elementów.
Modele złożone mogą być konstruowane za pomocą prostych trójwymiarowych funkcji pierwotnych, lub tworzone przy użyciu 3D Canvas Object Building Tools (Narzędzi Budowania Obiektu). Narzędzia modelowania służą do zniekształcania, formowania i malowania obiektów trójwymiarowych.
Tworzenie scen animacyjnych jest tak proste jak pozycjonowanie obiektów w twojej scenie. 3D Canvas zapewni płynną animację. Twoja animacja może być przyspieszona przez zmianę klatki w chwili, obejrzana w czasie rzeczywistym, czy nagrana na plik Video (AVI), abyś mógł rozprowadzać swoje dzieło.
Grupy narzędzi “roll-up” (rozwiń) pozwalają tak przystosować interfejs 3D Canvas, że tylko te elementy są widoczne, których najczęściej używasz. A kiedy potrzebujesz mieć dostęp do rzadziej używanych funkcji, zawsze możesz kliknąć narzędzie „rool-up”.
Wersja standardowa 3D Canvas jest w pełni funkcjonalnym produktem dostarczanym bezpłatnie. Wersje rozszerzone są dostępne dla tych użytkowników, którzy wymagają dodatkowych funkcji, również do rozbudowy gier lub prezentowania zdjęć.
Porównanie możliwości
Produkt | 3D Canvas | 3D Canvas Plus |
3D Canvas Pro |
||
Cena | Darmowy | $34.95 US |
$69.95 US |
||
Dla kogo? | Those wanting an introduction to 3D modeling and animation |
Those interested in creating detailed models or creating low-polygon models for game development |
Those wanting a full-fledged 3D modeling and animation package with the ability to create photo-realistic images |
||
3D Canvas Standardowe operacje modelowania | Tak | Tak | Tak | ||
Import - Formaty |
DirectX (x)BioVision MD2 Raw (raw) Wavefront (obj) WorldToolKit (nff) |
DirectX (x) BioVision Motion CaptureMD2 Raw Triangles (raw) Wavefront (obj) WorldToolKit (nff) 3D Studio (3ds) AutoCAD (dxf)2 |
DirectX (x) |
||
Eksport - Formaty | POVRay (pov) |
POVRay (pov) 3D Studio (3ds) DirectX (x) MD2 MS Train Simulator (s) MS Flight Simulator 2002 |
POVRay (pov) 3D Studio (3ds) DirectX (x) MD2 MS Train Simulator (s) MS Flight Simulator 2002 3D Studio (asc) AutoCAD (dxf) Imagine (iob) Lightscape (lp) LightWave (lwo) Maya (ma) Open Inventor (iv) Quicktime 3D (3dmf) Raw Triangles (raw) RealiMation 4.1 (rbs) RenderMan (rib) RenderWare (rwx) Shockwave 3D (w3d) Softimage 3.5 (xsi) SteroeLithography (stl) trueSpace (cob) TurboSilver (ts) VideoScape (geo) VRML (wrl) Wavefront (obj) WorldToolKit (nff) X3D XGL ZGL |
||
Skeletal Animation Bones | Standard | Standard |
Standard Rounded Cylindrical Spherical |
||
Animacja | Tak | Tak |
Tak |
||
Animation Key-Frame Manipulation |
Tak | Tak |
Tak |
||
Access to Moderated Support Forum |
Tak | Tak | |||
Extended Modelling Operations |
Tak | Tak | |||
Pełna pomoc Online |
Tak | Tak | |||
Additional Primitives |
Tak | Tak | |||
Additional Functions |
Crease All Duplicate Normalize Groups Pipe Builder Reset Animation Positions Scene Details Shift Center on Selection Train Simulator Wizard Weld to Range |
Auto Mirroring Count Untextured Clone Consolidate Crease All Create Face Create Unique Names Duplicate Fill Untextured Merge Triangles Normalize Groups Pipe Builder Reset Animation Positions Scene Details Shift Center on Selection Train Simulator Wizard Update Material Weld to Range |
|||
Extensible with Third Party and User created Plug-Ins |
Tak | ||||
Scripting |
Tak | ||||
Boolean Operations |
Tak | ||||
Animation Operations |
Tak | ||||
Animation Timeline |
Tak | ||||
Named Animation Sequences |
Tak | ||||
NURBS Surfaces |
Tak | ||||
Terrain Building Tool |
Tak | ||||
Anti-Aliased rendering of Videos and Snapshots |
Tak | ||||
Export of a animations as a series of images allowing for the creation of animated GIFs using a third-party program |
Tak | ||||
Motion blur in recorded animations | Tak | ||||
Photo-realistic Rendering |
Tak | ||||
Radiosity Lighting | Tak | ||||
Atmospheric Effects | Tak | ||||
Additional raytracing material attributes | Tak | ||||
Refraction | Tak | ||||
Focal Blur | Tak |