Forum Ogólne forum CAD Wynagrodzenia Inżynierów
Wynagrodzenia Inżynierów
Postów: 106
Data dodania: 08-04-2008 22:22
Z ciekawości zapoznałem się z raportem na temat wynagrodzeń inżynierów, zakładam że wy także się zapoznaliśmy z nim, co o nim myślicię? Uważacie że zarobki są sadysfakcjonujące, czy raczej nie?
Postów: 78
Data dodania: 08-04-2008 23:09
Szczerze mówiąc to nic rewelacyjnego. Spodziewałem się wyższych wynagrodzeń chociaż prawdę mówiąc są te liczby jak najbardziej prawdziwe. Szkoda tylko że tak niskie. pozdrawiam
Postów: 106
Data dodania: 16-04-2008 22:49
Cos tak tu cicho, nikt nie chcę ocenić zarobków inżynierów?
Postów: 29
Data dodania: 17-04-2008 19:45
Prawda jest taka, że każdy chciałby zarabiać jak najwięcej. Co zaś do danych podanych w raporcie to jestem za tm aby dobry inżynier zarabiał chociaż koło 8-9 tys, za trud włożony w naukę to się po prostu należy.
Postów: 28
Data dodania: 17-04-2008 21:54
Nasze zarobki i tak już w polsce sa lepsze, ale uważam ze i tak za mało
Tak jak kolega pisał 8-9 tyś było by fajnie i niektórzy w dobrych firmach tyle zarabiają

Wiedza kosztuje i fakt po coś sie uczyliśmy
Postów: 78
Data dodania: 18-04-2008 00:23
Tak jak pisze Kris w lepszych firmach na dobrych stanowiskach to i ponad 10 można mieć, ale na poczatek tonie jesteśmy jeszcze za bardzo doceniani. Doswiadczenie jednak się liczy jeśli chodzi o zarobki.
Postów: 29
Data dodania: 23-04-2008 11:26
Najbardziej opłacalne jest i tak posiadanie właśnej firmy projektanckiej i pracowanie na własny rachunek, jednak to się wiąże z kosztami związanymi z zakupem oprogramowanie, o którym już rozmiawialiśmy na forum, natomiast pracując na umowę mamy pensję ale wydatki w stylu nowy program nas nie obchodzą.
Postów: 28
Data dodania: 23-04-2008 21:25
pracując na
> umowę mamy pensję ale wydatki w stylu nowy program nas nie
> obchodzą.

No tak ale wtedy pewnie stawki właśnie NIE będą zadowalające

Ja chyba jestem za własnym interesem - koszty duże ale wiesz za co pracujesz !!!