Forum Ogólne forum CAD CAD dla raczkujących
CAD dla raczkujących
Postów: 4
Data dodania: 19-08-2009 11:54
Witam:)
Dopiero zaczynam przygodę z programami typu CAD, więc jestem jeszcze bardzo zielona i przydałyby mi się rady od bardziej doświadczonych kolegów.
Na starcie chciałam się trochę pobawić na jakimś programie za free, aby zobaczyć jak to wszystko działa. Na innym forum (zdaje się, że Gazety) parę razy natrafiłam na linka do programu net +, czy coś takiego, ze stronki www.cadprojekt.com.pl . Faktycznie jest za darmo i sporo można tam zrobić, bo ma sprzęty i bazy i inne przydatne obiekty, ale przypuszczam, że sporo różni się od profesjonalnych programów.
I tu się pojawia mój dylemat, jaki program byłby najlepszy dla osoby początkującej, która jednak chce znacznie poprawić swoje umiejętności i zdobyć doświadczenie?
Myślałam, czy nie iść za ciosem i spróbować jakiś program tej firmy Cad Projekt, bo skoro ten net + jest ok, to inne muszą chyba działać na podobnej zasadzie (a to byłoby dla mnie dużym ułatwieniem). Tylko, że nie mam takiego rozeznania, który z tych programów byłby najlepszy (bo jest tam ich kilka). Czy ktoś zna się na nich/słyszał o nich? Czym się one różnią od innych programów CAD?
Tak na marginesie chcę dodać, że bardziej zależy mi na ładnych/dobrych wizualizacjach, bo skłaniam się w kierunku projektanta/dekoratora wnętrz.
Jeśli ktoś byłby tak miły i napisałby mi prostym językiem (humanistka z wykształcenia ;) ! ) wyczerpującą odpowiedź, byłabym bardzo wdzięczna.
Postów: 4
Data dodania: 19-08-2009 12:44
ZTCW programy firmy CAD Projekt - to w tej chwili najlepsza oferta na naszym rynku.

Net+, zamieszczony na stronie www.cadprojekt.com.pl różni się od wersji profesjonalnych dość znacznie. Do zabawy może być (prawdę mówiąc do zabawy jest doskonały, pokój można w nim zaprojektować bez problemów), ale jeśli przesiądziesz się potem na jakiś inny program CAD Projekt-u, to i tak będziesz się musiała uczyć wszystkiego od początku.