Dublet RedBull w GP Japonii - dlaczego wygrywa ?
Data dodania: 10-10-2010 19:17
Pytanie nurtuje kibiców, komentatorów. Być moze przycznia się do tego oprogramowanie jakiego używa stajnia RedBull? :)http://www.camdivision.pl/pdf_strona/nx/NX_Redbull_racing_pl.pdf
Czy używacie w firmach całościowego rozwiązania PLM od jednego producenta - bez względu na sympatie?
Data dodania: 25-10-2010 12:40
To teraz bede zlosliwy... dlaczego RedBull przegral wszystko w Korei? Pewnie dlatego, ze uzywa NX'a.Dlatego stawianie takich tez, ze ktos jest lepszy po uzywa danego NARZEDZIA mija sie z celem - mam nadzieje, ze teraz to wykazalem...
Data dodania: 28-10-2010 20:24
WitamOczywiście masz rację co do przyczyn zwycięstwa (dlatego na końcu mojego pytania dałem uśmiech...). Składa się na nie wiele czynników począwszy od pogody, szybkości wymiany opon, itd., po umiejętności kierowców i być może decyzji w danym team kto na kogo pracuje...
Co do opon.. to nie bylo mi do śmiechu gdy Kubica stracil koło - oj gdyby miał wtedy większą szybkość...
W trakcie dubletu RedBull, bolidy Renault miały nieudany wyścig, a RedBull jeździ chyba na silnikach skonstruowanych przez Renault.
Mój post miał zachęcić do dyskusji (ale mi sie nie udalo - trza chyba iść na kurs udanej prowokacji...) na temat zintegrownych rozwiązań PLM. Zmiany w konstrukcjach F1 są wprowadzane i testowane z dnia na dzień w trakcie sezonu.
Jeślii znajdziesz czas zajrzyj do ostatniego CADblog gdzie jest wywiad z dyrektorem konstruktorów RedBull Racing (Steve Nevey był w maju w Polsce) na temat ich metodologii pracy - nazwa oprogramowania CAx nie ma tu znaczenia.
link: http://www.cadblog.pl/CADblog_nr_4(14)_2010.htm
pozdrawiam
Krzysztof
Data dodania: 17-10-2011 08:06
Red Bull Racing ponownie mistrzem konstruktorów w sezonie 2011 :) kilka słów m.in tutaj:[url=http://camdivision.pl/red-bull-nx.html]Red Bull Racing - o konstrukcji bolidu...[/url]
Data dodania: 18-11-2011 12:25
Niesamowita dominacja RBR. Powszechnie uważa się, iż wynik zależy w 70% od auta, a w 30% od kierowcy. Jakby się wgłębić w temat to można stwierdzić śmiało, że te 70% to wkład myśli inżynierskiej, stosowanych narzędzi i kapitału ludzkiego. Oczywiście zgadzam się z nxcampl, że produkt końcowy jest jeszcze zależny od czynników losowych, pogody i zachowania innych kierowców w stawce, ale na pewno podstawa to inżynieria.@Pablo wiadomo, że na to trzeba też trochę z dystansem patrzeć, ale na pewno NX jest jednym z elementów wpływających na sukces. Ten z kolei jest niepodważalny patrząc na kończący się sezon, jak i sezon poprzedni.
Napisz odpowiedź