LENOVO uzyskało 1 miejsce w badaniu zadowolenia nabywców notebooków

10.06.2008 Skomentuj pierwszy


Firma Lenovo została sklasyfikowana na pierwszym miejscu wśród producentów komputerów PC w opracowaniu zatytułowanym „Badanie zadowolenia klientów oraz zachowań kupujących notebooki w pierwszym kwartale 2008 r.” przygotowanym przez Technology Business Research (TBR).
 
Wyniki uzyskane na podstawie odpowiedzi udzielonych przez ponad 600 średnich i dużych firm z USA i Kanady pokazują, że Lenovo jest liderem klasyfikacji ogólnej wśród producentów notebooków PC.
 
TBR doceniło usprawnienia wprowadzone przez Lenovo w obszarach usług i pomocy technicznej. Firma Lenovo wyprzedziła w pierwszym kwartale 2008 r. swoich konkurentów pod względem wsparcia telefonicznego, dostępności części i czasu napraw, a także odnotowała znaczące skrócenie terminów dostaw.

„Naszym celem jest dostarczanie najlepiej skonstruowanych komputerów PC na świecie, dlatego też zapewniamy naszym klientom znakomitą jakość usług i pomoc techniczną.Wiąże się to z wieloma zagadnieniami, począwszy od utrzymywania odpowiedniego zapasu części zamiennych aż po szybką i skuteczną pomoc telefoniczną. Koncentrujemy się na prawidłowym i jak najszybszym rozwiązywaniu wszystkich problemów naszych klientów z komputerami PC” – powiedział Chris Askew, starszy wiceprezes Lenovo Worldwide Services. „Poczyniliśmy w tych obszarach znaczne postępy i w dalszym ciągu zamierzamy wyprzedzać oczekiwania klientów. Pracujemy nad ustanowieniem standardu w zakresie dostarczania światowej klasy usług.”
 
Notebooki Lenovo ThinkPad utrzymały czołową pozycje w kategorii, w której oceniano konstrukcję komputerów. Jest to stabilny atut firmy, doceniony w sześciu spośród ośmiu ostatnich raportów okresowych przygotowanych przez TBR. Klienci badani przez TBR wymienili jakość, niezawodność sprzętu, konstrukcję produktów oraz poziom wsparcia i usług, jako główne powody, dla których wybierają Lenovo jako swojego dostawcę komputerów PC.
 
 
„Wartość oferty Lenovo wiąże się reputacją, jaką firma posiada będąc dostawcą innowacyjnych konstrukcji, podczas projektowania których przywiązuje się wyjątkową wagę do ich trwałości” – powiedział Chris Foster, dyrektor działu kwartalnych analiz sprzętu i oprogramowania w TBR. „TBR określa konstrukcje Lenovo mianem «przemyślanej technologii», co oznacza, że firma podjęła dodatkowy wysiłek i czasami ponosiła wyższe koszty, aby stworzyć lepiej działające i bardziej wytrzymałe produkty.”

Kilka ostatnich modeli notebooków Lenovo, a zwłaszcza ThinkPad X300 to produkty, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie innowacji. Laptop ThinkPad X300, wprowadzony na rynek w lutym tego roku, jest najcieńszym i najlżejszym notebookiem w swojej klasie oferującym pełną funkcjonalność1. Maszyna ta znakomicie nadaje się do przenoszenia - w swoim najcieńszym punkcie ma grubość zaledwie 1,9 cm, zaś jej waga wyjściowa to tylko 1,3 kg2. W X300 zastosowano najlepsze technologie, takie jak: nośniki pamięci typu solid-state drive, wyświetlacz podświetlany diodami LED, ultralekkie wzmocnienie górnej pokrywy podnoszące jej trwałość, akumulatory umożliwiające bardzo długą pracę bez zewnętrznego zasilania oraz ulepszone połączenia bezprzewodowe.

Notebooki Lenovo ThinkPad są sprzedawane z systemem ThinkVantage. Jest to unikalne rozwiązanie sprzętowo-programowe, które pomaga klientom w wykonywaniu wszelkich zadań administracyjnych – od konfigurowania dostępu do sieci aż po odzyskiwanie i przywracanie danych.
 

Połączenie wszystkich technologii Lenovo sprawia, że klienci firmy mogą cieszyć się niższym całkowitym kosztem posiadania komputerów PC oraz maksymalną wartością, jaką uzyskują ze swoich inwestycji.

 
KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: