Jak tworzyć i wykorzystać możliwości interaktywnych publikacji technicznych?

17.11.2015 Skomentuj pierwszy

19. listopada 2015 o godz. 10.00 softPROGRESS zaprasza na webinarium na temat tworzenia interaktywnych publikacji technicznych za pomocą oprogramowania RapidAuthor firmy Cortona3D, które umożliwia stworzenie wszelkiej dokumentacji produktowej takiej, jak

  • Interaktywne Katalogi,
  • Instrukcje Obsługi,
  • Materiały Szkoleniowe,
  • Instrukcje Pracy,
  • Karty Pracy,
  • Instrukcje Montażu/Demontażu.

RapidAuthor wykorzystuje zgromadzone dane 3D do przygotowania „lekkiej”, interaktywnej komunikacji zawierającej wizualizacje i animacje 3D.

Jest to jedno z webinariów przygotowanych pod kątem wsparcia akcji promocyjnego testu rozwiązań software’owych oferowanych przez softPROGRESS, która rozpoczęła się we wrześniu.

Podczas webinarium zostaną omówione:

  • nowości niedawno udostępnionej wersji oprogramowania RapidAuthor 8.1
  • import danych inżynierskich 3D razem z powiązanymi metadanymi (np. BOM z systemów PDM, czy ERP),
  • tworzenie widoków (rozstrzelonych) 3D i 2D podzespołów razem z tabelami BOM,
  • korzyści z wykorzystania katalogów on-line np. do realizacji zamówień na części zamienne.
  • ponowne wykorzystanie danych w RapidAuthor do tworzenia interaktywnych procedur,
  • tworzenie animacji, dodawanie opisów i innych informacji pomocniczych,
  • możliwość integracji z innymi systemami np. MES, ERP, etc.

Prowadzący: Wojciech Zdun (softPROGRESS).

Ilość miejsc jest ograniczona. Udział w seminarium jest bezpłatny ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Zarejestrować można się na stronie www. Po rejestracji otrzymacie Państwo potwierdzenie uczestnictwa.

Komunikacja 3D jest kluczem do uzyskania efektywnej dokumentacji urządzeń wspierającej różne obszary biznesowe i zapewnia intuicyjny przepływ wiedzy łatwiej przyjmowany przez odbiorców. Ze względu na swoje możliwości publikacje tworzone za pomocą RapidAuthor mogą być wykorzystywane do wsparcia Klienta, w szeroko rozumianym nowoczesnym marketingu i sprzedaży on-line, jak również jako materiały wewnętrzne definiującej w zakładach procedury operacyjne dla produkcji lub w serwisie umożliwiając prowadzenie szkoleń produktowych. Korzyści wynikające z wykorzystania RapidAuthor to:

  • Redukcja kosztów zespołu przygotowującego publikacje techniczne nawet do 70%
  • Redukcja czasu przetwarzania rewizji z 4 tygodni do 1 tygodnia
  • Redukcja czasu przygotowania publikacji nawet do 80%
  • Lekki format do udostępniania przez internet
  • Integracja z istniejącymi procesami pracy

Z tematami innych webinariów można zapoznać się klikając tutaj.

KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: