Nowa wersja KeyShot 6 już dostępna
KeyShot 6 już jest. Producent oprogramowania firma Luxion, przygotowała imponującą listę nowych funkcji, wprowadzających sporo innowacji w tworzeniu wizualizacji oraz animacji.
W KeyShot 6 skupiono się na czterech głównych obszarach rozwoju:
-
Efektywność pracy – zawierają się w tym gotowe propozycje ustawień oświetlenia (specjalny tryb dla wizualizacji wnętrz), renderowanie regionów w podglądzie rzeczywistym, kopiowanie i zapisywanie zestawów scen, wielowarstwowy zapis do PSD, blokowanie elementów na drzewku sceny, udoskonalone narzędzie przemieszczania,
-
Lepsza kontrola materiałów – w tym zupełnie nowy graf materiałów, dodawanie materiałów do etykiet, animacja materiałów, nowe tekstury,
-
Zupełnie nowe możliwości – widok OpenGL, edytor geometrii, konsola skryptów, tryb first person, przesunięcie obiektywu
-
Udoskonalenia istniejących funkcji – elastyczne opcje importu, nieograniczona rozdzielczość renderingów, animacja zawarta w wersji Pro, animacja ścieżki kamery, animacja zoom, animacja DOF.
Poniżej wybrane nowości:
Tryby oświetlenia
KeyShot 6 wprowadza aż sześć nowych trybów oświetlenia wraz z nowym algorytmem opracowanym specjalnie dla wizualizacji wnętrz. Wszystko po to, aby zwiększyć wydajność renderowania oraz maksymalnie uprościć proces doboru parametrów związanych z oświetleniem. Już na samym początku możemy wybrać tryb, który będzie odpowiedni dla naszej sceny, w zależności od tego czy tworzymy prostą wizualizację produktu z podstawowym oświetleniem środowiska, czy też korzystamy z oświetlenia pośredniego, lub też tworzymy wizualizację zamkniętego wnętrza. Dodatkowo możemy stworzyć własny, najlepiej sprawdzający się tryb oświetlenia, z którego najczęściej korzystamy.
Graf materiałów
Edycja oraz tworzenie materiałów jest teraz prostsze i bardziej intuicyjne niż kiedykolwiek wcześniej. Wprowadzony w KeyShot 6 Graf materiałów wyświetlany jest w nowym oknie, w którym w sposób przejrzysty, w formie grafu wyświetlane są wszystkie materiały, tekstury oraz etykiety powiązane z danym elementem. W sposób intuicyjny możemy edytować poszczególne powiązania oraz coraz bardziej je rozbudowywać, aby uzyskać idealne odwzorowanie materiału.
Rendering regionów w podglądzie rzeczywistym
Użytkownicy KeyShot 6 Pro mogą teraz renderować dowolny region w podglądzie rzeczywistym. Tylko zaznaczony obszar będzie renderowany, tak aby zoptymalizować wydajność.
Edytor geometrii
Dzięki wprowadzonemu widokowi OpenGL z edytorem geometrii nie musimy już więcej przejmować się ograniczeniami modelu zaprojektowanego w oprogramowaniu CAD. Dzięki nowej funkcjonalności możemy podzielić obiekt zapisany jako pojedyncza część, np. na poszczególne ściany, tak aby do każdej z nich móc przypisać inny materiał.
Widok geometrii Open GL
KeyShot 6 wprowadza nowy sposób ustawienia sceny z wykorzystaniem widoku OpenGL. Widok ten wprowadza dodatkowy, dynamiczny podgląd rzeczywisty widziany z perspektywy osoby trzeciej, możliwość odtwarzania animacji 1:1, kontrolę ścieżki kamery oraz wiele dodatkowych opcji.
Animacja ścieżki kamery
Od wersji KeyShot 6, dodatek Animacja został wbudowany w wersję KeyShot 6 Pro. To rozszerzenie funkcjonalności nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami. Ponadto wprowadzono wiele nowych udoskonaleń modułu Animacja. Jedną z nich jest możliwość określenia ścieżki po jakiej ma poruszać się kamera, a także płynności przejść między kolejnymi jej pozycjami.
Przedstawione nowości stanowią jedynie część możliwości, które wnosi KeyShot 6.
O wszystkich nowościach przeczytacie Tutaj >>>

AMD Radeon ProRender dla Autodesk Inventor i Blender

KeyShot 9 kompatybilny z IRONCAD

Wizualizacja zakresu ruchu zespołu w Creo Parametric

Radeon Pro V340 kolejna grafika dla profesjonalistów

Toyota i Dassault Systemes wspólnie pracują nad cyfrowym marketingiem

Visual Inspect - innowacyjny system do kontroli i projektowania


Przemysłowa Wiosna w Kielcach

Dassault Systèmes wprowadza SOLIDWORKS CPQ

Znamy kolejne filary targów ITM INDUSTRY

Podsumowanie sesji generalnej 3. dnia 3DEXPERIENCE World 2025

Podsumowanie 2. dnia sesji generalnej na 3DEXPERIENCE World 2025

3DEXPERIENCE World 2025 Dzień 1 w skrócie

Czy możliwość pracy w chmurze zrewolucjonizuje projektowanie CAD?
