Autodesk Subscription - 3 opcje i czym się różnią

23.03.2015 Skomentuj pierwszy

Subskrypcja Autodesk zapewnia nowoczesne, elastyczne sposoby dostępu i utrzymania produktów oraz usług, które pomagają w rozwoju firmy.

Do niedawna jedynym sposobem, aby uzyskać dostęp do oprogramowania Autodesk był zakup licencji wieczystych i Subskrypcja Maintenance. Teraz Autodesk oferuje szereg elastycznych opcji licencjonowania, które spełniają różnorodne interesy i potrzeby budżetowe klientów.

 

Obecnie Autodesk oferuje trzy następujące rodzaje subskrypcji:

 

art1-3

1. Desktop Subscription (tzw. wynajem, wypożyczenie, dzierżawa) zapewnia dostęp do oprogramowania przy najniższych kosztach zakupu. Daje możliwość posiadania najnowszych wersji oprogramowania i pozwala czerpać korzyści z elastycznych praw licencyjnych, usług w chmurze oraz wsparcia i e-learning.

Desktop Subscription kierowany jest do:

  • Użytkowników kupujących nową licencję na oprogramowanie, którzy wymagają:
    • niskich kosztów zakupu
    • zdolność do lepszego zarządzania zmieniających się potrzeb biznesowych i kadrowych
    • określonych terminów użytkowania oprogramowanie i opcji płatności uzależnionych od swoich potrzeb biznesowych oraz planów miesięcznych, kwartalnych, rocznych lub wieloletnich

Co otrzymasz?

  • Najnowszą wersję oprogramowania, poprzednie wersje i aktualizacje
  • Wsparcie techniczne i e-learning (w tym abonenckie biuletyny)
  • Prawa do używania globalnego
  • Dostęp do usług w chmurze

Jakie są główne zalety?

  • Zwiększenie wydajności w najnowszych wersjach produktów i ich aktualizacji
  • Reagowanie na zmieniające się potrzeby biznesowe poprzez łatwe skalowanie narzędzi programowych
  • Płać tylko za to, czego potrzebujesz – nie trzeba od razu robić dużą inwestycję
  • Rozwiązywanie problemów i prowadzenie projektów z bezpośrednią pomocą specjalistów pomocy technicznej Autodesk
  • Wykorzystanie mocy chmury i zdobywanie przewagi konkurencyjnej dzięki,
  • lepszej współpracy i narzędziom analizy projektu
  • Powrót do opłat abonamentowych za oprogramowanie
  • Wybieranie najlepszej opcji zakupu, aby pasował do ustalonego budżetu i potrzeb projektu: miesięczna, kwartalna, roczna lub plany wieloletnie
  • Indywidualne przypisanie oprogramowania do użytkowników na różnych komputerach
  • Zmiana konkretnych użytkowników na podstawie zmian projektowych i kadrowych w firmie

 

art1-4

2. Cloud Service Subscription (usługi w chmurze) zapewnia wygodny dostęp do narzędzi, które pozwalają wykorzystać moc obliczeniową w chmurze, aby przyspieszyć proces projektowania i uprościć współpracę.

Cloud Service Subscription kierowany jest do:

  • Użytkowników, którzy wymagają:
    • Specjalistycznych funkcji przez cloud computing
    • Dostępu z niemal każdego miejsca, o każdej porze
    • Zaawansowanych funkcji wspierających rozproszone zespoły użytkowników

Co otrzymasz?

  • Narzędzia do projektowania i współpracy w chmurze
  • Wsparcie techniczne i e-learning (w tym abonenckie ekskluzywne biuletyny)
  • Prawa do używania globalnego

Jakie są główne zalety?

  • Wykorzystanie mocy chmury i zdobywanie przewagi konkurencyjnej dzięki,
    lepszej współpracy i narzędziom analizy projektu
  • Ograniczenie przestojów i zwiększyć wydajność za pomocą szybkich i ciągłych aktualizacji
  • Zrobienie dużych (obliczeniowo) zadań, takich jak: symulacja, analiza i wizualizacja, w ułamku czasu potrzebnego w standardowej pracy na komputerze
  • Rozwiązywanie problemów i prowadzenie projektów z bezpośrednią pomocą specjalistów pomocy technicznej Autodesk

 

art1-5

3. Maintenance Subscription (dla licencji wieczystych, dożywotnich) jest jedynym sposobem, aby utrzymać najnowszą, wieczystą licencję na oprogramowanie. Daje możliwość aktualizacji oprogramowania, aby być na bieżąco z najnowszymi narzędziami pracy, i czerpać korzyści z elastycznych praw licencyjnych. Pozwala również na wykorzystanie usług w chmurze, wsparcia technicznego oraz e-learning.

Maintenance Subscription kierowany jest do:

  • Użytkowników, którzy zakupili licencje wieczyste i wymagają:
    • Corocznej aktualizacji programu
    • Wsparcia technicznego

Co otrzymasz?

  • Najnowsze wersje oprogramowania, aktualizacje i poprzednie wersje
  • Wsparcie techniczne i e-learning (w tym abonenckie ekskluzywne biuletyny)
  • Dostęp do usług w chmurze
  • Prawa do używania globalnego

Jakie są główne zalety?

  • Zwiększenie wydajności w najnowszych wersjach produktów i ich aktualizacji
  • Rozwiązywanie problemów i prowadzenie projektów z bezpośrednią pomocą specjalistów pomocy technicznej Autodesk
  • Wykorzystanie mocy chmury i zdobywanie przewagi konkurencyjnej dzięki,
    lepszej współpracy i narzędziom analizy projektu
KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: