Geometric wydaje nowy produkt - 3DPaintBrush

24.04.2008 Skomentuj pierwszy


Spółka Geometric poinformowała o wydaniu nowego produktu: 3DPaintBrush, aplikacji służącej do błyskawicznego tworzenia obrazów, animacji oraz video w jakości zbliżonej do fotorealistycznej przy wykorzystaniu istniejących, komputerowych modeli 3D.
 
3DPaintBrush jest aplikacją skierowaną przede wszystkim dla profesjonalnych projektantów, którzy w codziennej pracy mają potrzebę tworzenia obrazów i animacji. Niemniej jednak, prostota użytkowania czyni z 3DPaintBrush ofertę atrakcyjną również dla entuzjastów grafiki 3D.
 
 
3DPaintBrush oferuje rendering modeli 3D w czasie rzeczywistym, pozwalając na tworzenie doskonałej jakości obrazów cyfrowych z przeznaczeniem dla architektów, dekoratorów wnętrz, projektantów przemysłowych, inżynierów wykorzystujących w projektowaniu symulację otoczenia, profesjonalistów pracujących w reklamie oraz wykorzystujących multimedia (animacje, tworzenie gier, e- learning). Wśród prostych w wykorzystaniu funkcji, aplikacja posiada narzędzia dla importu modeli 3D z różnorakich źródeł, pozwala na zmiany właściwości powierzchni (tekstur), dostosowanie oświetlenia, dodawanie tła i otoczenia, tworzenie animacji, a wreszcie na zapisanie rezultatów pracy w jednym z popularnych formatów obrazu lub eksport do Shockwave Flash i innych popularnych formatów obrazu filmowego. Użytkownicy Microsoft Expression Blend mają możliwość eksportowania danych w formacie XAML i tworzenia ciekawych projektów sieciowych w środowisku Windows.
 
Współpraca aplikacji 3DPaintBrush z Gogle 3DWarehouse pozwala na łatwy dostęp do milionów gotowych modeli 3D. 3DPaintBrush wykorzystuje DirectX 9.0 i pracuje w środowisku Windows XP SP2 oraz Windows Vista.
 
Wśród zalet 3DPaintBrush znajdują się:
  • Import plików w formacie SketchUp, DWG (tylko 3D), 3DS, OBJ, IGES oraz STEP
  • Wbudowany zestaw tekstur i shader-ów HLSL
  • Praca z oświetleniem przy pomocy funkcji „przeciągnij i upuść”
  • Praca z gotowymi animacjami przy pomocy funkcji „przeciągnij i upuść”
  • Eksport scen do formatów BMP/JPG/PNG/SVG/XAML
  • Eksport animacji do formatów Flash i AVI
  • Umieszczanie modeli w istniejących scenach 3D
  • Import obrazów jako tekstur
  • Umieszczanie tła lub efektów nieba (3D Skybox) w celu tworzenia realistycznych scenerii.
KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: