ITM Polska 2014: warto tu być
Mimo wakacji trwają przygotowania do edycji ITM Polska 2014. Dlaczego tak wcześnie? – Podczas tegorocznej edycji zebraliśmy wiele opinii i wskazówek. Teraz jest odpowiedni czas, by spokojnie móc realizować nowe pomysły na targi – mówi Joanna Kucharska, dyrektor targów ITM Polska. – Szykujemy nowe wydarzenia oraz zmiany w niektórych salonach branżowych targów. Zależy nam, by edycja 2014 była jeszcze bardziej dopasowana do potrzeb Wystawców oraz Zwiedzających.
Fot. MTP.Tabliczka z logo ITM Polska 2014 została wykonana przez firmę Bystronic Polska Sp. z o.o.
Targi ITM Polska odbywające się od wielu lat w Poznaniu są jedynym wydarzeniem w Polsce, które skupia branżę na tak dużą skalę. Zróżnicowana ekspozycja, ciekawe tematy i dobra współpraca z partnerami przestrzeni specjalnych i konferencji, sprawiają, że z roku na rok powiększa się grono zadowolonych uczestników.
Opinie wystawców targów ITM Polska 2013:
Łukasz Drewnowski
Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu (Robotyka), ABB:
Mieliśmy bardzo wielu zwiedzających, dla których przyjazd na targi ITM Polska jest fantastyczną okazją, żeby zobaczyć tak naprawdę co się dzieje w branży. Dlatego, że oprócz nas jest tutaj cała konkurencja i z punktu widzenia klienta jest to olbrzymia wiedza w pigułce, którą można uzyskać przyjeżdżając tutaj.
Dr inż. Andrzej Janiszewski
Prezes Zarządu, Trumpf Polska:
Jesteśmy taką branżą, w której trzeba pokazać maszynę, trzeba dotknąć tę maszynę, trzeba zapytać się o szczegóły. ITM Polska to jest kontakt - my tutaj jesteśmy dla naszych klientów, po to, żeby się z nimi spotkać, pokazać nowości.
Margarete Betger
Menedżer ds. Sprzedaży na Europę Wschodnią i Włochy, Guetebrück i Arpol:
Dla nas jest bardzo ważne, żeby być widocznym na rynku polskim. Dlatego widzimy tą korzyść z obecności na targach ITM Polska - są to bardzo duże targi, bardzo nowoczesne, profil zwiedzającego również nam odpowiada.
Inż. Paweł Damian
Kierownik Działu Sprzedaży, TAMEL:
Targi ITM Polska to dobre miejsce do spotkania się z Klientami. Jest to też możliwość pokazania swoich produktów szerszemu gronu odbiorców. I jest też możliwość spotkania się z potencjalnymi dostawcami różnych materiałów.
Wojciech Wilczek
Szef Sprzedaży, Wagner-Service:
Pozytywnym aspektem jest to, że możemy się spotkać z firmami, z którymi współpracujemy, bo również tutaj się wystawiają, albo przyjeżdżają na targi ITM Polska żeby zobaczyć nowości, konkurencję.
Na tegorocznych targach ITM Polska dodatkowo wśród 16 017 zwiedzających, którzy przyjechali do Poznania, przeprowadzono ankiety badając ich poziom zadowolenia z wizyty na targach.
Oto wyniki badań zwiedzających ITM Polska 2013:
- ponad 70% zwiedzających przyjeżdża co roku na ITM Polska i są to jedyne targi w Polsce, które ich interesują
- ponad 80% ankietowanych było bardzo zadowolonych z pobytu na tegorocznych targach
- blisko 80% zadeklarowało wizytę w przyszłym roku