Nowa funkcjonalność w FlexScan3D: Scalanie tekstur i siatek mesh

03.07.2012 Skomentuj pierwszy

Firma 3D3Solutions przedstawiła nowe możliwości dostępne w programie FlexScan3D w zakresie przetwarzania kolorowych tekstur.

Po raz pierwszy użytkownicy mogą scalać i eksportować obiekty jako w pełni cyfrowe modele 3D – wszystko w programie FlexScan3D. Teraz wystarczy jedno wciśnięcie przycisku, a FlexScan3D połączy w inteligentny sposób kolorowe tekstury oraz scali ze sobą wszystkie skany 3d. 

Od dziś użytkownik nie będzie musiał więcej używać poleceń eksportu kolorowych niepołączonych skanów, aby później łączyć je w dodatkowym programie. Nowa funkcjonalność umożliwia uzyskanie oszałamiających rezultatów przy jednoczesnej redukcji czasu post processing tym bardziej, że cały proces jest w pełni automatyczny.

Zobacz poniższą demonstrację wideo i odkryj jak działa nowa funkcja łączenia skanów 3d oraz kolorowych tekstur.

Opcja scalania kolorowych tekstur jest dostępna w najnowszej wersji programu FlexScan3D 3.1. Każdy kto zakupi program FlexScan3D PRO lub skaner 3D HDI zdobędzie dostęp m.in do opisanej funkcji łączenia tekstur jak i innych nowych czy naprawionych funkcjonalności. Osoby posiadające aktywną subskrypcję wystarczy, że zainstalują najnowszą wersję programu, którą można pobrać  z portal użytkownika.

(22 czerwca 2012)

  • Naprawiono krytyczny błąd który mógł doprowadzić do utraty danych po reprocesingu.
  • Poprawiono wykrywanie markerów.

(19 czerwca 2012)

  • Dodano funkcję, dzięki której kamery wizyjne mogą być wybrane i stosowane do pomiaru tekstur.
  • Dodano wsparcie inteligentnego scalania koloru. Uwaga: eksport do formatu PLY aby zachować dane o kolorze przypisane do punktu (węzła siatki mesh).
  • Dodano zaawansowane ustawienia Scripting_File_InitializeUI dzięki czemu podczas startu aplikacji skrypt może zostać automatycznie załadowany.
  • Usunięte pośrednie zdjęcia są teraz domyślnie wyłączone.
  • Naprawiono błąd związany z zakończeniem tworzenie niektórych siatek mesh.
  • Naprawiono problem wyrównywania siatek mesh powstający podczas wykonywania polecenia łączenia.
  • Naprawiono problem błędu skanowania występujący podczas korzystania z interfejsu API.
  • Naprawiono łączenie decymowanych siatek mesh.
  • Zwiększono wydajność CPU gdy podgląd kamer jest wyłączony.
  • Zwiększono wydajność i stabilność pracy kamer Point Grey.
  • Duże tekstury są teraz zmniejszane podczas ładowania w celu zwiększenia wydajności wizualizacji (w ustawieniach zaawansowanych można dostosować parametry Display_MaximumTextureDimension ).
  • Markery na zeskanowanym obiekcie można filtrować poprawnie (funkcja Z Near/Z Far).
  • Siatki mesh mogą być upraszczane podczas skanowania.
KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: