Autodesk pomaga w przeniesieniu danych projektów motoryzacyjnych z rozwiązań CAD w świat reklamy

20.08.2009 Skomentuj pierwszy


Fotorealistyczne wirtualne modele ponad 240 pojazdów BMW będą wykorzystywane w licznych materiałach promocyjnych
 
Autodesk ogłosił,  że Grupa BMW oraz Autodesk Consulting podpisały umowę dotyczącą automatyzacji procesu tworzenia zasobów marketingowych z projektów CAD oraz tworzenia fotorealistycznych, animowanych modeli samochodów BMW, MINI oraz Rolls-Royce. Autodesk, we współpracy z Mackevision, dokona przeniesienia danych projektowych modeli samochodów do programów Autodesk Maya oraz Autodesk Showcase przeznaczonych do animacji oraz renderingu. Fotorealistyczne, wirtualne modele posłużą do tworzenia materiałów marketingowych na etapie poprzedzającym rozpoczęcie produkcji, w tym reklam telewizyjnych, broszur oraz informacji podawanych na stronach internetowych firmy.
 
„Wykorzystanie danych projektowych do celów marketingowych zrewolucjonizuje sposób reklamowania przemysłu motoryzacyjnego w publikacjach drukowanych, Internecie oraz w telewizji” – mówi Karim Salabi, Wiceprezes Autodesk, Visual Communication Group. „Zastosowanie oprogramowania komputerowego do tworzenia wizualizacji reklamowych umożliwi firmom motoryzacyjnym promocję nowych pojazdów bez konieczności tworzenia kosztownych prototypów. Takie podejście uwalnia nowy, kreatywny potencjał, umożliwiając reklamodawcom tworzenie fascynującego kierunku sztuki, który jednocześnie byłby trudny i kosztowny do urzeczywistnienia w przypadku tradycyjnej fotografii.”
 
 
W ciągu kolejnych trzech lat Autodesk we współpracy z Mackevision stworzy ponad 240 wirtualnych modeli pojazdów z grupy BMW. Autodesk Consulting będzie świadczyć usługi z zakresu Autodesk Creative Bridge w celu stworzenia wizualnej organizacji pracy dla BMW, która umożliwi wykorzystanie trójwymiarowych projektów dla obniżenia kosztów produkcji, równocześnie zwiększając ich kreatywność.  Mackevision, firma specjalizująca się w komputerowych wizualizacjach danych motoryzacyjnych, zajmie się przetwarzaniem obszernych zasobów danych projektowych pod nadzorem zespołu doradczego Autodesk.
 
Oprogramowanie Showcase, wchodzące w skład rozwiązania Autodesk do tworzenia cyfrowych prototypów (Digital Prototyping) ułatwia tworzenie dokładnych, realistycznych i intrygujących obrazów na podstawie danych 3D CAD, przy jednoczesnym zachowaniu formy oraz charakteru marki (BMW). Autodesk Maya stanowi potężne, zintegrowane narzędzie 3D służące do modelowania, animacji, tworzenia efektów specjalnych i renderingu umożliwiające producentom branży motoryzacyjnej tworzenie zasobów marketingowych dotyczących poszczególnych produktów. Maya stanowi także naturalne rozszerzenie produktów z rodziny Autodesk Alias oraz oprogramowania Autodesk Showcase przeznaczonego do tworzenia zaawansowanych wizualizacji cyfrowych prototypów.

 
KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: