Wydano LightWorks 8.1 – program do renderingu

08.07.2009 Skomentuj pierwszy
LightWork Design, światowy lider w opracowywaniu rozwiązań z dziedziny renderingu, dedykowanych do zaawansowanych programów graficznych 3D, ogłosił wydanie programu LightWorks 8.1, który oferuje swoim użytkownikom jeszcze więcej funkcji.

Główne pola funkcjonalności programu, na których skupili się twórcy nowej wersji, to obok renderingu czasu rzeczywistego udoskonalanie generacji danych EPix. Wśród nich wymienić należy:
  • Miękkie cienie i shadow catcher-y mogą być teraz, dzięki zastosowaniu cieniowania programowalnego, stosowane dla renderingu czasu rzeczywistego;
  • Cieniowanie programowalne jest teraz możliwe do zastosowania dla kilku więcej materiałowych shaderów LightWorks-a, jak np. wielowarstwowe podkłady farb i skóry;
  • Wyjściowe dane EPix mogą być teraz anty-schodkowane, dając dokładniejszy i lepiej zdefiniowany rendering.
David Forrester, dyrektor zarządzający LightWorks, komentuje: “Zdajemy sobie sprawę z tego, że obecnie wiele firm boryka się z problemami ekonomicznymi, dlatego chcemy pomóc naszym klientom podnieść wartość swoich produktów. LightWorks 8.1 został wydany praktycznie zaraz po LightWorks 8.0, stało się tak dzięki temu, że udało nam się przyspieszyć pracę nad programem i zaimplementować nowe funkcje szybciej niż kiedykolwiek.”

Użytkownicy LightWorks-a zdążyli już zauważyć korzyści płynące z posiadania najnowszej wersji programu: Roland Roeder z PTC GmbH komentuje: “Nowy shadow catcher czasu rzeczywistego okazał się niezwykle przydatną dla nas funkcją, a shadery skórzane sprawdzają się wyśmienicie! Odkryliśmy także, że dodana obsługa miękkiego cieniowania w czasie rzeczywistym to znaczący krok naprzód w zakresie tego typu renderingu w LightWorks” .
KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: