Apple i Google liderami pod względem wskaźnika zadowolenia klientów
Specjaliści z uniwersytetu w Michigan przedstawili dane na temat wskaźnika American Customer Satisfaction Index, który pokazuje, na ile klienci są zadowoleni z firm oraz ich produktów i usług.
W kategorii "komputer osobisty" pierwsze miejsce ponownie zajął Apple, zdobywając 85 punktów. Jako że telefoniczne ankiety były przeprowadzane w drugim kwartale 2008 roku, nie uwzględniały one jeszcze problemów z nowymi telefonami iPhone 3G i usługą internetową MobileMe. Na drugim miejscu, tracąc 10 punktów, znalazł się Dell. Dalsze pozycje zajęły Hewlett-Packard (73 pkt), Gateway (72 pkt) i Compaq (70 pkt).
Liderem w kategorii "wyszukiwarki i portale internetowe" okazał się Google, zdobywając 86 na 100 możliwych punktów. Miejsce drugie z 77 punktami zajęło Yahoo!, które jeszcze w ubiegłym roku chwaliło się pozycją lidera. Autorzy analizy uważają, że przyczyną tej zmiany są nowe funkcje w ofercie Google'a oraz rzucanie portalowi Yahoo! kłód pod nogi przez głównych konkurentów. Przyczyniło się to do złej prasy w związku z planowanym przejęciem przez Microsoft oraz wieloma zmianami na kierowniczych stanowiskach w firmie
Podobnie jak w ubiegłym roku, na miejscu trzecim znalazł się Microsoft (Live) z wynikiem 75 punktów, a zaraz za nim Ask.com (74 pkt) i AOL (69 pkt).


Podsumowanie sesji generalnej 3. dnia 3DEXPERIENCE World 2025

Podsumowanie 2. dnia sesji generalnej na 3DEXPERIENCE World 2025

3DEXPERIENCE World 2025 Dzień 1 w skrócie

Czy możliwość pracy w chmurze zrewolucjonizuje projektowanie CAD?

3DEXPERIENCE World 2025 - możliwości gospodarki generatywnej opartej na AI

W tym roku 26. edycja Model Mania

Polska Pasja do Kosmosu: Silesian Phoenix i Mars Rover na 3DEXPERIENCE World EDU 2025
