DELL marką wysokiej reputacji

17.07.2008 Skomentuj pierwszy


W rankingu PremiumBrand ocenie poddawana jest reputacja obecnych na polskim rynku marek w takich aspektach jak zaufanie, referencje czy wizerunek w mediach.


Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie Polaków,  o oceny poproszono również ekspertów i menedżerów z listy 2 tysięcy największych polskich firm, aby zbadać marki pod kątem ich reputacji biznesowej. Badano także społeczne zaangażowanie marek oraz sprawdzano chęć podjęcia pracy dla nich.

W tej ostatniej kategorii Dell otrzymał maksymalną ocenę - pięć punktów na pięć możliwych. „Szczególnie nas cieszy, że jesteśmy postrzegani jako dobry pracodawca. W naszej firmie staramy się tworzyć przyjazne środowisko pracy, motywujące do rozwoju zawodowego i sprzyjające realizacji życiowych pasji pracowników”, mówi rzecznik Dell, Rafał Branowski.
KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: