Pobierz bezpłatną wersję próbną Solid Edge
CAMdivision partner SIEMENS Industry Software
Poznaj nowe funkcje SOLIDWORKS 2019
Forum Ogólne forum CAD Jaki program do projektowania domu
Jaki program do projektowania domu jednorodzinnego?
Data dodania: 12-03-2010 13:26
Studiuję budownictwo i mam do wykonania projekt domu jednorodzinnego (rzut parteru, poddasza, dachu, przekrój przez klatkę schodową). Do tej pory nie miałam żadnego kontaktu z programami CAD.

Proszę o polecenie najlepszego programu i może jakichś książek pomocniczych w opanowaniu funkcji związanych z danym programem, aby jak najszybciej go opanować i wykonać w/w projekt. :)
Data dodania: 12-03-2010 22:21
Proszę zajrzeć na www.intersoft.pl
Data dodania: 08-06-2011 00:52
Właśnie też poszukuję takiego programiku, ma być prosty, acz funkcjonalny. Najlepiej żeby były też jakieś szkolenia, żeby nie siedzieć i nie dłubać samotnie z książką wszystkich ikonek, szkoda na to cennego czasu.

PS: bartek1675, co Ci z Intersoft mają godnego polecenia?
Data dodania: 08-06-2011 16:03
Data dodania: 08-06-2011 16:08
Spójrzcie na to:
http://www.aplikom.com.pl/ulotki/Pierwszy_projekt_Revit_Architecture_2011.pdf

Czy taki samouczek wraz z plikami ćwiczeniowymi pomógłby Wam w zrobieniu prostego projektu domu jednorodzinnego?

Jeśli tak, napiszcie do mnie na maila: lukasz_keller@aplikom.com.pl
Wyślę Wam linka do gotowych plików ćwiczeniowych.

Jedynie co musielibyście zrobić, to ściągnąć sobie wersję testową ze strony Autodesk:
http://www.autodesk.pl/adsk/servlet/download/item?siteID=553660&id=15349436

Pozdrawiam
Łukasz (APLIKOM)
Data dodania: 08-06-2011 20:25
Dzięki Łukaszu za info :)
Podręcznik "pierwszy projekt" faktycznie dość przyzwoity, aczkolwiek nie uwzględnia sporej ilości zagadnień wymaganych do projektu.