CC OPEN DAYS 2024
Forum Ogólne forum CAD Jaki program do projektowania domu
Jaki program do projektowania domu jednorodzinnego?
Postów: 1
Data dodania: 12-03-2010 13:26
Studiuję budownictwo i mam do wykonania projekt domu jednorodzinnego (rzut parteru, poddasza, dachu, przekrój przez klatkę schodową). Do tej pory nie miałam żadnego kontaktu z programami CAD.

Proszę o polecenie najlepszego programu i może jakichś książek pomocniczych w opanowaniu funkcji związanych z danym programem, aby jak najszybciej go opanować i wykonać w/w projekt. :)
Postów: 40
Data dodania: 12-03-2010 22:21
Proszę zajrzeć na www.intersoft.pl
Postów: 2
Data dodania: 08-06-2011 00:52
Właśnie też poszukuję takiego programiku, ma być prosty, acz funkcjonalny. Najlepiej żeby były też jakieś szkolenia, żeby nie siedzieć i nie dłubać samotnie z książką wszystkich ikonek, szkoda na to cennego czasu.

PS: bartek1675, co Ci z Intersoft mają godnego polecenia?
Postów: 6
Data dodania: 08-06-2011 16:03
Postów: 6
Data dodania: 08-06-2011 16:08
Spójrzcie na to:
http://www.aplikom.com.pl/ulotki/Pierwszy_projekt_Revit_Architecture_2011.pdf

Czy taki samouczek wraz z plikami ćwiczeniowymi pomógłby Wam w zrobieniu prostego projektu domu jednorodzinnego?

Jeśli tak, napiszcie do mnie na maila: lukasz_keller@aplikom.com.pl
Wyślę Wam linka do gotowych plików ćwiczeniowych.

Jedynie co musielibyście zrobić, to ściągnąć sobie wersję testową ze strony Autodesk:
http://www.autodesk.pl/adsk/servlet/download/item?siteID=553660&id=15349436

Pozdrawiam
Łukasz (APLIKOM)
Postów: 2
Data dodania: 08-06-2011 20:25
Dzięki Łukaszu za info :)
Podręcznik "pierwszy projekt" faktycznie dość przyzwoity, aczkolwiek nie uwzględnia sporej ilości zagadnień wymaganych do projektu.