CC OPEN DAYS 2024
NAPISZ ODPOWIEDŹ »
«  1  2  3  
Forum Zarobki, wynagrodzenia, najlepsze firmy Nie będę pracował za 2600zł !!
Postów: 1
Data dodania: 04-03-2013 12:33
Jestem świeżo upieczonym inżynierem (tak według powyższych postów - pseudo inżynierem nic nie umiejącym) i jak dla mnie stawka początkowa którą dostałem 1600 na rękę jako konstruktor jest całkiem sprawiedliwym wynagrodzeniem. Odnosząc się do tytułu 2600 jest bardzo dobrą stawką jak na pierwszy rok-dwa.

Odczuwam na własnej skórze, że studia są raczej tylko przygotowaniem do uczenia się danego fachu. Tylko kto jest temu winny? Dlaczego się już utarło w tym naszym społeczeństwie że student jest leniem i nierobem, oraz że przez swoją głupotę nie nauczył się fachu? Przecież to sposób nauczania jest chory i tego trzeba się czepić! Przyjdzie jeden z drugim Pan DR znudzony swoją pracą, odpali slajdy na projektorze i mruczy pod nosem tekst napisany na prezentacji z przed 10-20 lat... Choćby nie wiem co tam czytał, nikt tego nie będzie słuchał przez 90 minut. To równie dobrze mogę odpalić w domu audiobook np.Dobrzańskiego. W całym cyklu studiowania inżynierskiego może 1/3 nauczycieli faktycznie chciała uczyć i potrafiła dobrze i ciekawie przeprowadzić zajęcia.

Pracodawca załóżmy taki jak Pan Fickus (dwa posty wyżej) z góry zakłada że np. ja bym się nie nadawał do pracy bo nie potrafiłbym podjąć ważnej decyzji... Przepraszam, ale czy Pan w wieku 23-24 lat posiadając mniej niż rok doświadczenia poręczyłby głową (kieszenią) za produkt wart załóżmy chociaż 100 tys zł, zarabiając załóżmy te 2600 miesięcznie? Hehe nie musi Pan odpisywać, bo z pewnością odp będzie pozytywna (tym samym nieprawdziwa). Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, a to drugie już Pan ma wygodne. Nawet będąc pewnym swego, wolę odpuścić projekt niż zniszczyć się na początku kariery. Ta odwaga przyjdzie dopiero z czasem, gdy w fachu jest się naprawdę obeznanym.